عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان از آغاز بررسی تایید یا ردصلاحیت کاندیداهای معترض شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 اردیبهشت ماه خبر داد. "> آغاز بررسی تائید یا ردصلاحیت کاندیداهای معترض شوراها
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۲

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان از آغاز بررسی تایید یا ردصلاحیت کاندیداهای معترض شوراهای اسلامی شهر و روستا از 26 اردیبهشت ماه خبر داد.

شمس‌الله بهمنی اظهار کرد: با توجه به اتمام بررسی صلاحیت‌ها در هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها از 19 اردیبهشت ماه سال جاری کاندیداهای ردصلاحیت شده فرصت داشتند به مدت چهار روز اعتراض خود را به هیئت‌های اجرایی و یا نظارت بر انتخابات استان ارائه دهند.

وی افزود: کار بررسی تایید یا ردصلاحیت‌های معترضان در هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان از امروز، 26 اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است.

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان تصریح کرد: این هیئت به مدت 10 روز فرصت دارد که نسبت به بررسی تایید یا ردصلاحیت کاندیداها نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در کل استان بالای 90 درصد کسانی که در شهر و روستاها ثبت نام کرده‌اند تایید صلاحیت شده‌اند.

بهمنی در پایان گفت: این هیئت آنچه را که قانون در مورد انتخابات می‌گوید و اظهارنظر مراجع چهارگانه را در مورد تایید و یا عدم تایید صلاحیت افراد، مدنظر قرار خواهد داد و کاندیداهای ردصلاحیت شده نیز باید تابع قانون باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار