شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۰۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
با حضور فرماندار شادگان و مدیرکل تعاون روستایی استان خوزستان و هیئت همراه، سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شادگان معرفی شد.

 جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی  شهرستان شادگان پیش از ظهر امروز با حضور جعفری نسب فرماندار شادگان، عالی پور  نماینده مدیرکل تعاون روستایی  استان خوزستان و هیئت همراه در محل فرمانداری شادگان برگزار شدکه طی آن مسعود عبود زاده از سمت ریاست اداره تعاون روستایی  شهرستان شادگان تودیع و کمال روشن نیا  به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

فرماندار شادگان در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضران با  اشاره به ظرفیت های بالای بخش کشاورزی در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی نظیر گندم، خرما،کلزا و... در  این شهرستان اظهار کرد: انتظار می رود سرپرست  جدید اداره تعاون روستایی شهرستان در جهت توسعه بخش کشاورزی و حل مشکلات و توانمندسازی تشکل های روستایی و کشاورزی شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.

احمد جعفری نسب با تاکید بر لزوم استفاده از  ظرفیتهای پرسنلی موجود در اداره تعاون روستایی این شهرستان گفت: سرپرست  جدید اداره تعاون روستایی شهرستان تعامل و همکاری نزدیک با ادارات و دستگاههای محلی به منظور رسیدگی و مرتفع کردن مشکلات کشاورزان را فراهم کند.

جعفری نسب در پایان از سرپرست جدید  خواست با برنامه ریزی دقیق، تدابیر لازم درجهت پیشبرد هرچه بیشتر خلاقیت کار  و خدمت رسانی به کشاورزان و روستاییان تلاش کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار