شهروندان اهوازی در راستای اینکه بتوانند انتخابات موفقی را پشت سر بگذارند نباید مسائل قومی، جناحی، سیاسی و یا گروهی را مد نظر قرار بدهند...

"> حاجی پور : مردم در انتخاب خود جناحی و قومی رای ندهند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۴

شهروندان اهوازی در راستای اینکه بتوانند انتخابات موفقی را پشت سر بگذارند نباید مسائل قومی، جناحی، سیاسی و یا گروهی را مد نظر قرار بدهند...

 

شوشان : نیما حاجی پور در گفتگو با شوشان با اشاره به ملاک های انتخاب مردم برای شورای چهارم گفت : شهروندان اهوازی در راستای اینکه بتوانند انتخابات موفقی را پشت سر بگذارند نباید مسائل قومی، جناحی، سیاسی و یا گروهی را مد نظر قرار بدهند و سعی کنند در ابتدا ائتلاف ها و برنامه کاندیداها را رصد کنند و سپس به آنها رای دهند تا فردای رای از کاندیدایی که به شورا راه یافته، برنامه ها را مطالبه کنند.

وی ادامه داد : شورای شهر یک مجموعه نظارتی است که می بایست یکی از مهم ترین مدیران کلانشهر اهواز را انتخاب نمایند، از این رو باید این سمت به دست فردی توانمند، آشنا به مسائل و مشکلات شهری در تمامی حوزه ها باشد، همچنین شهردار می بایست با تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها و فرصت های شهر آشنا باشد تا بتواند با استفاده از آنها به رفاه، عمران، آبادانی و توسعه شهر کمک نماید.

حاجی پور بیان داشت : یکی دیگر از اولویت های انتخاب شهردار داشتن برنامه است و کار در جهت توسعه را اولویت قرار دهد، البته باید در این راستا فارغ از بحث سهم خواهی که متاسفانه متداول بوده سعی کند خود را از گروه هایی که احتمال دارد از او حمایت کنند تا شهردار شود جدا نماید، زیرا در غیر این صورت باید شاهد سهم خواهی باشیم و این مسئله مانع از شایسته سالاری می شود. وی اضافه کرد : در این انتخابات یعنی هم شورا و هم شهرداری مردم نقش تعیین کننده ای دارند و امیدوارم در انتخاب خود باعث نشوند شورایی بوجود بیاید همانند شورای سوم که بیشتر باعث فرصت سوزی شد تا فرصت سازی، همچنین می توان از تجربیات آنها هم استفاده کرد و امیدواریم مردم با دید کارشناسی افرادی را انتخاب کنند که دلسوز توسعه کلانشهر اهواز باشند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار