با خبر شدیم عبدالوهاب کروشاوی عکاس پیشکوست خوزستانی که سالیان سال است در عرصه عکاسی در مطبوعات و خبرگزاری های خوزستان به فعالیت می پردازد دچار حادثه شد... "> حادثه برای عکاس خوزستانی
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۴

با خبر شدیم عبدالوهاب کروشاوی عکاس پیشکوست خوزستانی که سالیان سال است در عرصه عکاسی در مطبوعات و خبرگزاری های خوزستان به فعالیت می پردازد دچار حادثه شد...

شوشان: با خبر شدیم عبدالوهاب کروشاوی عکاس پیشکوست خوزستانی که سالیان سال است در عرصه عکاسی در مطبوعات و خبرگزاری های خوزستان به فعالیت می پردازد دچار حادثه شد.

جریان از این قرار است که در پایان مراسم سخنرانی دکتر ولایتی کاندیدای ریاست جمهوری که در روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه در مسجد ارشاد اهواز برگزار می شد به دلیل ازدحام جمعیت برای خروج از محل سخنرانی، کروشاوی دوربین بدست در حال خروج از مسجد به زمین می خورد و دچار شکستگی از ناحیه دو دست می شود.

این عکاس خوزستانی با وجود این حادثه خود را به محل خبرگزاری مهر می رساند و پس از ارسال عکس های خود به بیمارستان امام جهت معاینه و گچ گرفتن دست های خود اقدام می کند. آقایان سیاسیون و کاندیداهای ریاست جمهوری خوب است این مطلب را بخوانند و برای اهالی سختکوش رسانه تسهیلاتی را قائل شوند. شفای هر چه سریع تر این دوست خوب رسانه ای را از خداوند متعال مسئلت داریم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار