یکی از اولویت هایی که به نظر من شهروندان باید آن را در انتخاب خود رعایت کنند، بررسی سوابق کاری و شایستگی کاندیداها است...

"> کامبیز بهادری : رساندن اهواز به جایگاه شایسته
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۵

یکی از اولویت هایی که به نظر من شهروندان باید آن را در انتخاب خود رعایت کنند، بررسی سوابق کاری و شایستگی کاندیداها است...

شوشان: کامبیز بهادری فعال اجتماعی و فرهنگی در خصوص انتخاب چهارم توسط شهروندان اهوازی برای شورای شهر گفت : یکی از اولویت هایی که به نظر من شهروندان باید آن را در انتخاب خود رعایت کنند، بررسی سوابق کاری و شایستگی کاندیداها است، از این رو سلامت افراد چه در گذشته و چه در آینده بسیار مهم و اهمیت ویژه ایی دارد.

وی ادامه داد: مقید بودن به دین مبین اسلام، پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قدرت بیان و عرضه مشکلات موجود کلانشهر از خصوصیات یک عضو شوراست زیرا احتمال دارد در یک اجلاسیه بزرگ نماینده ای از خوزستان خواسته باشد به احقاق حق مردم و شهروندان بپردازد و متاسفانه بدلیل عدم توانمندی موفق به این کار نشود.

این مجری سابق تلویزیون بیان داشت: از دیگر ملاک های انتخاب که شهروندان باید مد نظر داشته باشند، وابسته نبودن کاندیداها به باندهای قدرت اقتصادی است که منافع شخصی خود را بیشتر از منافع عمومی در نظر می گیرند و متاسفانه همین مسئله باعث می شود از هدف خود دور بمانیم. بهادری تصریح کرد: مهم ترین هدفی که به نظر من باید کاندیداهای شورای شهر در صورت ورود به شورا دنبال کنند، رساندن اهواز به جایگاه اصلی خود است، یعنی اینکه ابتدا اهواز در استان، سپس در کشور و بعد در جهان به تمامی مردم شناخته شود و فرهنگی را ایجاد کنیم که افراد به اهوازی بودن خود افتخار کنند و اینکه در اهواز زندگی می کنند خوشحال باشند.

وی گفت: جای تاسف دارد که خانواده های اهوازی از اینکه به کیش و یا دبی سفر کرده اند بسیار خوشحال هستند و از مکان های دیدنی این 2 شهر یاد می کنند، در صورتی که می توان تنها در اهواز 10 کیش و 10 دبی با حضور سرمایه گذاران ایجاد کرد، خوزستان دارای 85 درصد منابع نفتی است و قطعا می توان با هنر تبلیغات و مهربانی ابتدا ضعف ها را برطرف کرد، سپس سرمایه گذاران فراوانی را را برای سرمایه گذاری به اهواز دعوت کرد و البته در این راه باید موانع سرمایه گذاری را از جلوی راه آنها برداریم.

وی ادامه داد: وقتی شهرداری دزفول به عنوان یک الگو در خوزستان مورد توجه قرار می گیرد، نشان دهنده این است که شورا و شهردار تنها به فکر اداره کردن شهر و ساختن آن هستند، از این رو می بایست از شهردار برنامه خواست، سابقه مفید کار در ادوار گذشته را طلب کرد و از آن بخواهیم برنامه ای به شورا بدهد که تا 12 سال آینده بتوان از آن به فکر اداره شهر بود.

 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سید داریوش آذریون
|
Netherlands
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
comment
0
0
comment سلام / ما خوشحال هستیم در استانی که فقر قلم و بیان دارد چنین شخصیتی فرهیخته آشنا به تمام مسایل و مشکلات مردم بتواند گره ای از نابسامانی ها را سامان دهد. دوستداران آقای بهادری عزیز. شرکت شیر پگاه خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار