شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
نیاز استقلال خوزستان و ویسی به هم
عبدالله ویسی به استقلال خوزستان بازگشته تا توانایی هایش را در فوتبال ایران نشان بدهد.

به گزارش شوشان، استقلال خوزستان تا مرز نابودی پیش رفت اما در نهایت و با تلاش استاندار خوزستان، مدیر کل امور ورزش و جوانان و سرپرست این تیم دوباره احیا  و عبدالله ویسی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده است اما  او برای فصل جدید کار بسیار سخت تری نسبت به دو فصل قبل خواهد داشت.


تیم او نسبت به دو فصل قبل کاملا تغییر کرده و  رحیم زهیوی، محمد طیبی، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید، پیمان شیرزادی، حکیم نصاری، خسوس، فرشاد سالاروند، موسی کولی بالی، دانیال ماهینی، هادی خنیفر، امید سینگ، روح الله سیف الهی، ادواردو، فیلیپه بازیکنانی هستند که از جمع خوزستانیها جدا شده اند . 15 بازیکن که به معنای نابودی کامل تیم قهرمان لیگ با هدایت عبدالله است . 

 


با این شرایط  ویسی باید  پروژه جدیدی را کلید بزند و با  یک تیم جدید مجددا توانایی هایش را بازهم به فوتبال ایران نشان بدهد چراکه با توجه به ناموفق بودن او در سپاهان و جدایی از تیم زرد پوش هم او به موفقیت نیاز دارد و هم استقلال خوزستان. ویسی تنها مربی بومی تیم های خوزستانی است که قهرمان لیگ شده و حالا وقت شروع پروژه دشوار برای اوست.باید منتظر ماند و دید سرمربی رامهرمزی استقلال خوزستان برای لیگ هفدهم چه برنامه ای خواهد داشت.


ویسی برای بازگرداندن لشگر به تاراج رفته اش   باید برای شروع تمرینات و جذب بازیکن برنامه ریزی دقیقی انجام بدهد و شاید موسی کولیبالی، سید جلال عبدی و طالب ریکانی اولین خریدهای این سرمربی در استقلال خوزستان باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار