شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱
۷ شاعر خوزستانی شامگاه شنبه و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مراسم دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردند
۷ شاعر خوزستانی شامگاه شنبه و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مراسم دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب حضور پیدا کردند.

شامگاه شنبه و به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) مراسم دیدار شاعران با حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای پس از اقامه نماز به امامت رهبر معظم انقلاب و صرف افطار برگزار شد. 
 
این دیدار صمیمی و ادبی هر ساله در نیمه ماه مبارک رمضان و به مناسبت میلاد کریم اهل‌بیت(ع) با حضور شاعران پیشکسوت و جوان از سراسر کشور صورت می‌گیرد. 
 
امسال بر خلاف سال‌های گذشته حضور شاعران خوزستانی بسیار برجسته و پرشور بود که در این مجلس مرتضی حیدری آل‌کثیر، وحید کیانی، حامد صافی، سید محمد مهدی شفیعی، سید علیرضا شفیعی، زهرا شعبانی و بهمن ساکی حضور پیدا کردند. 
 
در سال‌های گذشته دو تا سه شاعر خوزستانی در این جلسه حضور پیدا می‌کردند و بعضا به یک شرکت کننده خوزستانی نیز می‌انجامید، اما امسال ۷ شاعر از خوزستان توفیق حضور در مجلس رهبری را داشتند که این نشان دهنده پیشرفت و بالندگی شعر استان خوزستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار