اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، فرماندار شهرستان در مراسم افتتاح 6 طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان، با اشاره به لزوم ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی در اندیمشک گفت: تحول در حوزه بهداشت و سلامت طی یکسال اخیر قابل مشاهده بوده است

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، فرماندار شهرستان در مراسم افتتاح 6 طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان، با اشاره به لزوم ارتقاء سطح خدمات بهداشتی و درمانی در اندیمشک گفت: تحول در حوزه بهداشت و سلامت طی یکسال اخیر قابل مشاهده بوده است.

پیمان جهانگیری افزود: مرکز جامع سلامت کوی جمهوری، سال گذشته به عنوان یک معضل و محل تجمع متکدیان شده بود که طی بازدیدی که از این محل و سایر طرح های نیمه تمام بهداشتی و درمانی انجام شد، کلیه نیازهای این حوزه بررسی گردید.

جهانگیری بیان داشت: این پروژه ها با تلاش مسئولان شهرستان به نتیجه رسیده و طرح های بسیار خوبی نیز در دست اقدام می باشد.

فرماندار اندیمشک با اشاره به همت و عزم راسخ مسئولان ارشد شهرستان برای توسعه و سازندگی گفت: بودجه و امکانات لازم برای برون رفت از مشکلات شهرستان موجود است و باید با همدلی، از این شرایط برای رفع مشکلات مردم استفاده کرد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک نیز در این مراسم گفت: مرکز جامع سلامت کوی جمهوری، بهسازی و ارتقاء کیفیت 2 اتاق عمل بیمارستان امام علی(ع)، سردخانه نگهداری واکسن، انبار مرکزی مرکز بهداشت، خانه بهداشت دوکوهه و ساختمان اکسیژن ساز بیمارستان امام علی (ع) از طرح های مورد نیاز شهرستان بوده اند که خوشبختانه امروز به بهره برداری رسیدند.

دکتر سیما جمشیدی افزود: مرکز خدمات جامع شهری کوی جمهوری در سال 89 کلنگ زنی شده که به دلایل مختلف متوقف گردیده بود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل روند احداث این پروژه مهم از مطالبات مردم و دغدغه مسئولین شهرستان بود که در مدت زمان کوتاه با تلاش نماینده و فرماندار شهرستان تکمیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک تصریح کرد: سردخانه نگهداری واکسن نیز به عنوان مجهزترین ساختمان زنجیره سرد در استان خوزستان است که برای آن 2 میلیارد ریال هزینه شده است.

جمشیدی گفت: تعمیر و بازسازی 2 اتاق عمل بیمارستان امام علی (ع) نیز با اعتبار 4 میلیارد ریال انجام گرفت که یکی از مهمترین نیازهای این بیمارستان بود.

وی افزود: 2 دستگاه اکسیژن ساز نیز با اعتبار 5 میلیارد ریال در سال های قبل خریداری شده بود که به علت عدم وجود ساختمان اکسیژن ساز این دستگاه ها بلااستفاده باقی مانده بودند، لذا احداث یک ساختمان با سرعت انجام شد که این مهم موجب استفاده از این دستگاه ها، صرفه جویی در هزینه و انرژی و کیفیت بخشی به خدمات درمانی و بهداشتی گردیده است.

جمشیدی با اشاره به برخی طرح های در حال اجرا گفت: تکمیل کلینیک تخصصی بیمارستان امام علی (ع) و توسعه اورژانس بیمارستان امام علی (ع) با ظرفیت 40 تخت در حال انجام است، ضمن اینکه پروژه های مختلف دیگری نیز در حوزه بهداشت و درمان در اندیمشک در دست اجرا می باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به کمبود پزشک متخصص در اندیمشک گفت: کمبود پزشک در سطح استان خوزستان و کشور وجود دارد و تنها مربوط به شهرستان اندیمشک نیست، اما تلاش می شود در تقسیم بندی پزشکان متخصص در مهرماه این موضوع به طور جدی پیگیری شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار