شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب از بومی‌سازی پمپ‌های فرآيندی چندمرحله‌ای ( BB3 ) با حمايت اين شركت خبر داد.

به گزارش ایسنا - منطقه خوزستان، بيژن عالی پور با اعلام خبر اظهار داشت: پروژه بومی‌سازی پمپ‌های گريز از مركز چند مرحله‌ای ( BB3 ) در راستای منويات مقام معظم رهبری و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و حمايت از ساخت داخل، به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي افزود: اين پروژه مطابق با استانداردهای معتبر جهانی برای نخستين بار در كشور و با همكاری مشترك كارشناسان منتخب شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب و شركت‌های داخلی انجام شد.

عالی پور تصریح کرد: تمام مراحل تدوين دانش فنی، طراحی، ريخته‌گری و ساخت اين نوع پمپ در داخل كشور صورت گرفته و نمونه ساخته‌شده، تمامی آزمايشات عملكردی را با موفقيت طی كرده است و عملكرد و راندمان آن مطابق با استاندارد API 610 است.

وی تصريح كرد: نمونه ساخته‌شده از اين نوع پمپ از نظر دقت طراحی و ساخت قابل رقابت با محصولات شركت‌های بزرگ پمپ‌سازی خارج از كشور است.

مديرعامل شركت ملی مناطق نفتخيز جنوب خاطرنشان كرد: با توجه به اين‌كه ساخت اين پمپ‌ها نخستين تجربه طراحی در كشور به حساب می‌آيد، طراحي، تدوين دانش فنی و فعاليت‌های فنی مهندسی پروژه از پيچيدگی‌های خاصی برخوردار بود كه تحت نظارت دقيق و هوشمندانه سرپرستان و كارشناسان اين شركت با موفقيت محقق شد.

وی اظهار داشت: پمپ‌های گريز از مركز چند مرحله‌ای ( BB3 ) كاربری فراوانی در واحدهای نفت و گاز دارند و با بومی‌سازی آن‌ها ضمن جلوگيری از خروج ارز، موجب ايجاد اشتغال و حمايت از صنايع داخلی خواهد شد.

عالی‌پور با تقدير از همه دست اندركاران اين پروژه، اظهار اميدواری كرد اين موفقيت‌ها و اقدامات بديع و نوآورانه در راستای توليد صيانتی و حمايت از صنايع داخلی، استمرار داشته باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار