اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۱
 مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز: در 20 روز نخست خرداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال، مصرف برق در کلانشهر اهواز 10 درصد افزایش یافته است.

علیرضا شکر خدایی سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: افزایش بار مصرف بیش ازحد از ظرفیت ترانسفوماتورها در فصل گرما باعث خاموشی برق خواهد شد.

وی ادامه داد: در چند روز گذشته تاکنون شاهد افزایش بیش از پیش دمای هوا به ویژه درساعت های پیک یا اوج مصرف - از ساعت 13 تا 17 و 19 تا 22 - در اهواز هستیم که باعث بالارفتن بار شبکه و افزایش مصرف برق شده است.

شکرخدایی افزود: به منظور پایداری شبکه و کاهش خاموشی ناخواسته برق در اهواز،از شهروندان تقاضا می شود در مصرف برق صرفه جویی کنند تا در فصل گرما شاهد خاموشی نباشیم. مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهارکرد: خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه در محل اقامت کمک بزرگی به سبک کردن بار شبکه خواهد کرد.

وی به شهروندان توصیه کرد: فعالیت های روزمره را در ساعت های اولیه صبح انجام دهند.

بر اساس گزارش هواشناسی با تقویت سامانه پرفشار جنب حاره ای از روز سه شنبه هفته جاری روند افزایش دما در برخی نقاط خوزستان تا 50 درجه سانتیگراد ادامه می یابد و اوج گرما روز چهارشنبه در اهواز، امیدیه و آبادان خواهد بود.

برچسب ها: کلانشهر اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار