دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به درخواست خبرنگاران، نسبت به اظهارات اخیر عزت الله ضرغامی پیرامون سانسور گفته‌هایش در صداوسیما واکنش نشان داد. "> این ملاحظه‌کاری‌ها، امنیت ملی نیست
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به درخواست خبرنگاران، نسبت به اظهارات اخیر عزت الله ضرغامی پیرامون سانسور گفته‌هایش در صداوسیما واکنش نشان داد.

محسن رضایی هنگام ترک بوشهر در فرودگاه این شهر در جمع خبرنگاران در پاسخ به این ‌که رئیس صداوسیما علت سانسور صبحت‌های شما در برنامه تبلیغاتی‌ را به نفع خودتان عنوان کرده است، گفت: هر کس برداشتی از امنیت ملی دارد. آن چه ‌من می‌فهمم و علم و تجربه من می‌گوید، نام این نوع ملاحظه‌کاری‌ها ،‌احتیاط بیش از حد است. من هم معنی امنیت ملی را می‌دانم.

وی افزود: این احتیاط بیش از اندازه ما را از آن طرف بام می‌اندازد؛ البته به قانون ‌و کسانی که در چهارچوب قانون کار می‌کنند، احترام می‌گذارم.

 

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به سفر خود به بوشهر، گفت: به من گفتند که چرا سه بار به این استان سفر کردی، مگر فکر می‌کنید، چقدر رأی دارید که گفتم این موضوع برایم مهم نیست که چقدر رأی دارم؛ من نمی‌توانم نامزد ریاست جمهوری باشم و به این استان سفر نکنم؛ افزون بر این که تاکنون به 250 شهرستان سفر و ارادت خود را به مردم اعلام کرده‌ام.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار