شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶

دبير ستاد حاميان مردمی سعيد جليلي در خوزستان با اشاره به آغاز فعاليت اين ستاد در استان، گفت: ستاد اخلاق‌مداري، شرع و قانون را در تبليغات خود نصب‌العين قرار مي‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی کعبی اظهاركرد: ستاد حمايت مردمي از دكتر جليلي به همت جامعه حوزويان، دانشگاهيان، اصناف و مردم در جهت حمايت از كانديداتوري سعيد جليلي در انتخابات امسال و همچنين در راستاي ايجاد حماسه سياسي و حركت در مسير تحقق منويات مقام معظم رهبري در خوزستان تشكيل شده و عمل خواهد كرد.

وي افزود: اين ستاد در فعاليت‌هاي خود از تمام توانمندي‌هاي مردمي براي پيروزي گفتمان انقلاب اسلامي و پيروزي آقای سعيد جليلي در رقابت انتخاباتي امسال استفاده مي‌كند. ستاد حمايت از دكتر جليلي در خوزستان ستادي مردمي و خودجوش است و همه اقدامات و توليدات تبليغاتي خود را در خوزستان با هماهنگي و ارتباط با ستاد مركزي تهران انجام مي‌دهد. اين ستاد در حال انجام كارهاي فرهنگي در جهت تبليغ گفتمان انقلاب اسلامي و فرمايشات امام(ره) و مقام معظم رهبري است.

دبير ستاد حاميان مردمی سعيد جليلي در خوزستان تصريح كرد: كميته‌هاي طلاب، مساجد و هيات‌هاي مذهبي، دانشگاهيان، اصناف و اقشار مختلف مردم از جمله كميته‌هايي است كه در اين ستاد تشكيل شده و فعاليت خود را آغاز كرده‌اند. ضمن اينكه ستادهاي شهرستاني نيز در برخي شهرستان‌ها فعال شده‌اند. ستاد جامعه پزشكان نيز به همت جمعي از پزشكان و دانشگاهيان در كلانشهر اهواز فعاليت‌هايي مثبت و فراگير در زمينه تبليغات و حمايت از دكتر جليلي در استان انجام می دهد.

 

کعبی خاطرنشان كرد: سفر دكتر جليلي و تجمع مردم اهواز در مسجد ارشاد در آستانه سالگرد عروج ملكوتي امام خميني(ره) انجام مي‌شود و اين تجمع براي بعيت مجدد با آرمان‌هاي امام راحل(ره) و پاي‌بندي به ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و تجديد ميثاق دوباره با امام خامنه‌اي خواهد بود؛ لذا از همه مردم دلسوز و انقلابي خوزستان ضمن دعوت به حضور در اين تجمع، مي‌خواهيم كه با حضور در پاي صندوق‌هاي راي و شركت در انتخابات بر حماسه سياسي بيافزايند و به تحقق اين حماسه بزرگ كمك كنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار