شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۶

سعید جلیلی، یکی از هشت کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 13 خرداد به اهواز سفر می کند.

منصور سلطان زاده، مسئول ستاد حامیان مردمی سعید جلیلی در اهواز (شاخه جامعه پزشکان) با اعلام این خبر اظهار کرد: سعید جلیلی 13 خرداد در سفری یک روزه به اهواز وارد می شود و قرار بر این است که پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد ارشاد اهواز در جمع مردم سخنرانی کند.

وی با بیان اینکه سخنرانی در جمع مردم اهواز اصلی ترین برنامه سفر جلیلی به اهواز است، افزود: برنامه های دیگری مانند دیدار با نماینده ولی فقیه و جمعی از علمای استان و همچنین دیدار با عشایر خوزستان در منطقه عین دو نیز برای این سفر پیش بینی شده است.

 

سلطان زاده همچنین با اشاره به تشکیل ستاد مردمی حامیان سعید جلیلی در اهواز، تصریح کرد: این ستاد هفته گذشته و با تلاش جمعی از اعضای جامعه پزشکان استان به صورت خودجوش کار خود را آغاز کرد. اعضای این ستاد پیش از این از آقای لنکرانی حمایت می کردند که پس از کناره گیری وی، پس از تشکیل جلسه و با توجه به اهمیت گفتمان انقلاب اسلامی و اینکه آقای جلیلی ادامه دهنده این گفتمان است، اعضا به این نتیجه رسیدند که از وی حمایت کنند. در حال حاضر نیز این ستاد مردمی با هماهنگی ستاد مرکزی در استان که با ریاست حجت الاسلام محمدعلی کعبی فعالیت می کند، از آقای سعید جلیلی حمایت خواهد کرد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار