اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
امیدواری به بازی باشگاهی در سال جام جهانی؛
دروازه‌بان ایرانی آرمینیا بیله فلد با قهرمان بوندس لیگا 3 آلمان قرارداد بست.

به گزارش شوشان، دانیال داوری که از سال 2009 در آینتراخت برانشوایگ عضویت داشت، بعد از عملکرد خوبی که در این تیم آلمانی ارائه کرد و بر سر زبان‌ها افتاد از سوی کارلوس کی‌روش به اردوهای تیم ملی  دعوت شد و با حفظ این روند مثبت یکی از سه گلر ایران در جام جهانی 2014 بود.


داوری بعد از جام جهانی به گراس‌هاپر زوریخ سوئیس رفت ولی تنها 9 بازی برای این تیم انجام داد و در پایان فصل 15-2014 راهی آرمینیا بیله فلد در بوندس لیگا 2 آلمان شد.


این دروازه‌بان دو رگه در فصل اول، یک و در سال اخیر 8 بازی در ترکیب آرمینیا بیله فلد قرار داشت و دو کلین شیت طی مدت حضورش در این تیم به ثبت رساند ولی دانیال داوری به دلیل اینکه قصد دارد در سال منتهی به جام جهانی 2018 از دید کارلوس کی‌روش دور نماند برای انجام بازی‌های بیشتر حالا راهی تیم دیگری شده است.


داوری در فصل اخیر به همراه آرمینیا بیله فلد در بوندس لیگا 2 آلمان به رتبه پانزدهم در جدول 18 تیمی رسید که امروز بعد از دو فصل از این تیم جدا شد و با دویسبورگ که در بوندس لیگا 3 به‌عنوان قهرمانی دست پیدا کرده قرارداد بست.


داوری با این انتخاب احتمالا قصد دارد دوباره بازی‌های بیشتری در تیم باشگاهی‌اش انجام دهد تا بتواند به تیم ملی برگردد.


بعد از جام جهانی 1998 دویسبورگ آلمان قصد داشت برخی بازیکنان ایرانی مثل افشین پیروانی را به خدمت بگیرد که البته هیچوقت این اتفاق نیافتاد.

 

قرارداد دانیال داوری با دویسبورگ دو ساله است

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار