اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز: مسئولان دانشگاه نگرانی دانشجویان از وضعیت پیش‌آمده را درک می‌‌کنند
برخلاف خبرهای منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر معرفی دانشجویان معترض به کمیته انضباطی، برخورد با آن‌ها صحت ندارد.
مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: در روزهای اخیر تلاش‌های بسیاری برای حل مشکل خوابگاه‌های دانشجویی انجام شده و مسئولان نگرانی دانشجویان از وضعیت پیش‌آمده را به‌خوبی درک می‌کنند.

 ندا شفیعی با بیان این مطلب اظهار کرد: افزایش دمای هوا در اهواز تا ۵۰ درجه در خردادماه امسال بی‌سابقه بوده و این مساله موجب خارج شدن بخشی از سیستم سرمایشی خوابگاه‌ها از مدار شده است.

وی بیان کرد: مسئولان دانشگاه در کنار دانشجویان هستند و تمامی تلاش خود را برای حل این مشکل به‌کار خواهند گرفت اما به گفته متخصصان در حال حاضر تعمیر سیستم سرمایشی خوابگاه‌ها باید همراه با خارج شدن این سیستم‌ها از مدار باشد که در صورت انجام این امر شرایط سخت خوابگاه‌ها دوچندان می‌شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه خود را از بدنه دانشگاهی و دانشجویان می‌دانم و سال‌ها در کنار دانشجویان بوده‌ام به مشکلات آن‌ها به‌خصوص در زمان امتحانات آگاه هستم و می‌دانم دوره امتحانات سخت‌ترین زمان در یک ترم برای دانشجویان است.

 شفیعی افزود: دانشگاه تنها محلی برای درس خواندن نیست و به نوعی مدیران دانشگاه در غیاب والدین مسئولیت حفظ امنیت و تامین رفاهیات دانشجو را بر عهده دارند؛ هیچ‌کدام از مسئولان دانشگاه از شرایط ایجادشده رضایت ندارند.

 وی عنوان کرد: تمامی تلاش مجموعه دانشگاه این است که این مشکلات به حداقل برسد و بتوانيم شرایطی هرچند مطلوب را برای استقرار دانشجویان فراهم کنیم.

 شفیعی گفت: در روزهای اخیر مسئولان دانشگاه بارها در مصاحبه‌های خود اعلام داشتند که اعتراضات دانشجویان به شرایط ایجادشده را حق آن‌ها دانسته و برخلاف خبرهای منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر معرفی دانشجویان معترض به کمیته انضباطی، برخورد با آن‌ها صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد: انتشار این خبر هم‌زمان با وضعیت به‌وجود آمده و شرایط امتحانات دانشجویان موجب نگرانی آن‌ها شده است که از اين طريق اعلام می‌شود اقدامی در خصوص هیچ‌کدام از دانشجویان معترض از سوی مسئولان انجام نشده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار