اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
سقوط كودك سه ساله در كانال دفع آب‌های سطحی
شرکت آبفای اهواز در پی حادثه سقوط یک كودك سه ساله در كانال دفع آب‌های سطحی توضيحاتی ارايه داد.
شوشان: شرکت آبفای اهواز در پی حادثه سقوط یک كودك سه ساله در كانال دفع آب‌های سطحی توضيحاتی ارايه داد.  

 متن اطلاعیه شركت آب و فاضلاب اهواز در خصوص اين حادثه به شرح زير است:   ضمن ابراز تاسف و همدردی از حادثه سقوط کودک اهوازی در کانال دفع آب‌های سطحی به اطلاع کلیه شهروندان گرامی می‌رساند، اين كانال متعلق به شهرداری و جهت دفع آب‌های سطحی در منطقه است که در موازات كانال دفع فاضلاب شرکت آبفا قرارگرفته است.  

 مراتب تاسف و نگرانی شرکت آبفا در زمینه پاسخگویی و تنوير افكار عمومی بر مسوولان آن واجب می‌سازد توضیحاتی در این خصوص ارايه دهيم. كانال دفع آب‌های سطحی یادشده در حوزه خدمات شهرداری بوده که مراحل روپوش‌گذاری نیز از سوی متولی مربوطه صورت پذیرفته و به همین ترتیب بهره‌برداری از آن نیز در اختيار این نهاد محترم است. 

 شرکت آبفا اهواز همواره آمادگی خود جهت همکاری در راستای ارایه خدمات به مردم شریف و فهیم اهواز و به‌ویژه ساماندهی این کانال‌ها را به محضر متولیان امر رسانده و هر زمان که این نهاد درخواست همکاری كند با تمام توان خود اقدام خواهد كرد. 

 همچنین به اطلاع می‌رساند، شرکت آبفا اهواز با توجه به اینکه حادثه پیش‌آمده برای شهروندان را جبران‌ناپذیر می‌داند و خود را به دور از هرگونه عناوین و نهاد مسوولیتی، همدرد با خانواده مصیبت‌دیده می‌بيند، نیروهای عملیاتی شرکت را از شب گذشته جهت حضور در محل حادثه و عرض تاسف و تسلیت به محضر خانواده داغدار این کودک عزیز اعزام و موظف به خدمتگزاری به خانواده محترم و همچنین ساماندهی علت حادثه كرده است. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار