شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
رييس دانشگاه شهيد چمران اهواز با تاكيد بر اينكه به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای حل مشكل سيستم سرمايشی خوابگاه حضرت معصومه (س) هستيم، گفت: انتقال دانشجويان به خوابگاه‌های ديگر، تنها راه‌ حل مساله است و از دانشجويان عزيز انتظار دارم برای حل مساله، همراهی كنند.

دكتر غلامحسين خواجه در گفت‌وگو با ايسنا اظهار كرد: از روزی كه سيستم خنك‌كننده خوابگاه دختران دانشگاه با مشكل مواجه شد، بنده و ديگر همكاران به صورت مستمر و شبانه‌روز پيگير حل مشكل بوده‌ايم و متخصصان بسياری را برای حل مشكل روانه خوابگاه كرده‌ايم. مساله‌ای كه وجود دارد اين است كه حل مشكل چيلر (سيستم خنك‌كننده) خوابگاه زمان‌بر است و برای انجام اين كار، خوابگاه بايد تخليه باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر نيز فصل امتحانات است و دانشجويان محترم دانشگاه دغدغه امتحانات را نيز دارند و ما وظيفه داريم بهترين شرايط را برای آن‌ها فراهم كنيم. در اتفاق پيش‌آمده و اعتراض‌های دانشجويي، هم دانشجويان محترم كاملا حق دارند و هم ما به‌عنوان مسئولان فراهم كردن شرايط مناسب برای دانشجويان، غافلگير شديم؛ زيرا بر اساس برنامه از قبل تنظيم‌شده، بنا بر اين بود كه در پايان ترم و با عزيمت دانشجويان به شهرهای خود، سيستم خنك‌كننده تعويض شود که دمای هوا آن‌هم در خردادماه به شدت افزايش يافت و سيستم خنك‌كننده نيز با مشكل مواجه شد.

خواجه تصريح كرد: دانشجويانی كه دو شب گذشته مقابل خوابگاه تجمع كردند، مثل فرزند خودمان هستند و در اين دو شب، بنده و ديگر همكاران نيز در كنار آن‌ها بوده‌ايم و به راه‌های مختلفی برای حل مشكل انديشيده‌ايم. نخستين راه حل مقطعی مشكل كه از سوی كارشناسان فنی پيشنهاد شد، استفاده از يخ براي خنك كردن چيلر بود كه اين كار با صرف هزينه زياد در روزهای گذشته انجام شد. اقدام ديگری كه پيگيری شد، آماده‌سازی فضای كتابخانه، سالن ورزشی و ديگر مکان‌های عمومی برای استقرار دانشجويان بود كه اين كار نيز انجام شد.

رييس دانشگاه شهيد چمران اهواز افزود: خوابگاه نور با ظرفيت 220 نفر نيز برای دانشجويان فراهم شده و امكان انتقال دانشجويان عزيز به اين مكان فراهم است؛ همچنين در پی مذاکراتی كه با شركت نفت انجام شد، محل اسكانی از سوی اين شركت در منطقه برومی در اختيار دانشگاه قرار گرفت تا دانشجويان به‌صورت موقت به اين مكان منتقل شوند و قطعا در صورت اين انتقال، شرايط برای تردد ايمن دانشجويان نيز فراهم خواهد شد.

خواجه گفت: بنده برای همه دختران عزيزم در خوابگاه حضرت معصومه (س) احترام بسياری قائل هستم و تمام تلاش خود را خواهم كرد كه در شان اين عزيزان با آن‌ها رفتار شود. از سويی نيز از همه دانشجويان فرهيخته دانشگاه شهيد چمران اهواز انتظار دارم مانند هميشه با مسئولان دانشگاه همراهی و همدلی داشته باشند تا بتوانيم مشكل را حل كنيم.

برچسب ها: دانشجويان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار