شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
بهمن ماه سال 95 خبر مرگ دو کودک ماهشهری خشم مردم را در این شهر برانگیخت. در آن مقطع امام جمعه شهرک طالقانی ماهشهر با اشاره به خبر مرگ دو کودک در چاه فاضلاب ، آن را مایه شرمساری مسئولین خواند. 

اسفند ماه سال 95 ، چاه فاضلاب ، سید مصطفی محسنی کودک 3 ساله خرمشهری را به کام مرگ برد. به گفته پدرش ، این کودک برای بازی از خانه خارج می شود و دیگر به خانه برنمی گردد و ساعت ها پس از جستجو پیکر بی جان وی را در چاه فاضلاب پیدا می کنند.

اردیبهشت ماه امسال ، کودک 6 ساله آبادانی در اثر سقوط به داخل چاه فاضلاب خفه می شود و جان می سپارد. در این ماجرا این پدر و مادر به همراه فرزندشان مشغول عبور از زیر تقاطع پل سوم بودند که ناگهان پدر خانواده متوجه سقوط فرزند شش ساله‌اش به درون چاه فاضلابی شد که فاقد درپوش بود !

آبان ماه 1391 ، اسماعیل کودک دو ساله بندر امامی قربانی نابسامانی های محیطی در بندر امام می شود و در حفره فاضلاب نزدیک منزل شان گیر می کند و پس از سه ساعت ، خانواده اش جسد او را می یابند

اسفند ماه 91 ، محمد امین پسر بچه ۴ ساله رامشیری پس از خروج از منزل به درون چاه فاضلاب سقوط کرد و بر اثر خفگی و ورود مایعات فاضلاب به مجرای تنفسی فوت می کند

فروردین ماه سال 90 ، دختر سه ساله خرمشهری در اثر فرورفتن در چاه فاضلاب ، جان می سپارد. مرگ دلخراش اين كودك آباداني كه بدن وي بر اثر گاز موجود در شبكه فاضلاب به 3 تكه تقسيم شده بود موجي از اندوه را در آبادان موجب شد

فروردين ماه ۱۳۹۵ کودک یک ساله اهوازی با سقوط در کانال فاضلاب منطقه گلدشت جان خود را از دست می دهد. این حادثه بازتاب زیادی در فضای رسانه ای داشت.

به گزارش شوشان ٬ این ها صرفا نمونه ای اندک از مرگ دلخراش کودکان خوزستانی در چاه و کانال فاضلاب است که طی سال های اخیر با نگاه بی تفاوت مسئولین ، آمار جان باختن کودکان و حتی بزرگسالان و سالمندان افزایش یافته و هیچ کسی نیز تاکنون پاسخگو نبوده است. چرا که اگر مسئولی مواخذه می شد دیگر اینچنین جان شهروندان در فاضلاب گرفته نمی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار