شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
عاشورزاده: قطعا در رقابت‌های جهانی موفق می‌شویم
ملی‌پوش تکواندوی کشورمان گفت: ما بارها ثابت کرده‌ایم که به معنای واقعی یک تیم هستیم و قطعا در رقابت‌های جهانی هم موفق خواهیم بود.

به گزارش شوشان، فرزان عاشورزاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: اگر بخواهیم نام چند تیم مدعی را در این دوره از رقابت‌های قهرمانی جهان ببریم قطعا تیم ایران یکی از آنها خواهد بود. بارها ثابت کرده‌ایم که به معنای واقعی یک تیم هستیم و به امید خدا قطعا در این دوره نیز موفق خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: درست است که شاید در برخی مسابقات که مدال انفرادی دارد موفق نبودیم اما در دوره‌های گذشته مسابقات جهانی نشان دادیم که تیمی خوب هستیم. تمرینات خوب و ایده‌الی را پشت سرگذاشتیم و از همه لحاظ به مرز آمادگی مطلوب رسیده‌ایم. هر چند با توجه به سرمایه‌گذاری تمام دنیا بر روی تکواندو کار در پیکارهای جهانی آسان نخواهد بود اما به هر ترتیب تمام تلاشمان را اعمال می‌کنیم تا در کره بهترین نتیجه ممکن را بگیریم.

 

ملی‌پوش تکواندو ی کشورمان اظهار داشت: در دوره قبلی رقابت‌های جهان نیز در وزن 58 کیلوگرم مبارزه کردم و در این دور نیز در همین وزن مسابقه می‌دهم. البته ابتد اعلام کردم که وزنم را در سال 2017 تغییر می‌دهم ولی وقتی دیدیم 62 کیلو هستم تصمیم گرفت در همان وزن 58 کیلوگرم به کارم ادامه دهم. تا المپیک 2020 در همین وزن مبارزه می‌کنم و فکر می‌کنم باز هم در 58 کیلو به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار