اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
با ادعای مدیربرنامه هافبک ازبکستانی
با ادعای مدیربرنامه هافبک تیم‌ملی ازبکستان این بازیکن در صورتی که نتواند یکسال برای سپاهان بازی کند از فوتبال برای همیشه خداحافظی می‌کند.

به گزارش شوشان، موضوع قرارداد استقلال با سرور چپاروف و تمایل او برای حضور در سپاهان ابعاد پیچیده‌تری پیدا می‌کند. باشگاه استقلال مدعی است که چپاروف قرارداد دارد و باید برگردد اما این بازیکن مدعی است قراردادش در زمان غیرقانونی بسته شده است و ضمانت اجرایی ندارد. 


نکته جالب این است که این بازیکن تمایلی به همکاری با علیرضا منصوریان در استقلال ندارد و ترجیح می‌دهد فوتبالش را در سپاهان و زیر نظر زلاتکو کرانچار ادامه دهد. 


احمدی‌پور مدیربرنامه‌های این بازیکن به ورزش سه می‌گوید: چند روز پیش من با چپاروف حرف زدم و او گفت که تمام مدارج مربیگری را طی کرده است و قصد دارد یک سال دیگر بازی کند و بعد از آن برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کند و مربی شود.


او در پایان گفت: چپاروف دوست دارد با سپاهان از فوتبال خداحافظی کند و سال آخر را در این تیم بازی کند. اگر باشگاه استقلال مدارکی بیاورد که ثابت کند با این بازیکن قرارداد دارد، ممکن است چپاروف برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند. آنچه مسلم است امسال سال آخر بازی چپاروف است و او دوست دارد در سپاهان و یا شاید در تیمی در کشورش بازی کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار