اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
 فرماندار دزفول گفت:به منظور ارائه خدمات به سپرده گذاران و رفع نگرانی آنان همه شعبه های موسسه مالی ثامن در این شهرستان دایر هستند.

حبیب اله آصفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:مشکلی در خصوص موسسه اعتباری ثامن وجود ندارد و مطالبات سپرده گذاران به مرور پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه پنج شعبه موسسه مالی و اعتباری ثامن در دزفول در حال حاضر فعال بوده و به سپرده گذاران خدمات ارائه می کنند گفت:بانک مرکزی نیز جدیدا بیانیه ای در خصوص موسسه ثامن صادر کرده و هیچ گونه نگرانی برای سپرده گذاران این موسسه وجود ندارد.

مسدود شدن حساب سپرده گذاران از روز پنجشنبه هفته گذشته در این موسسه مالی موجب ازدحام مردم در شعب این موسسه در شهرهای مختلف استان خوزستان از جمله دزفول شده است.

گزارش خبرنگار ایرنا از شعب موسسه ثامن در دزفول حاکیست: سپرده گذاران از روز شنبه تاکنون از ساعات اولیه صبح تا پایان وقت کاری و در هوای گرم و آفتاب داغ به امید دریافت سپرده خود در این شعب تجمع کرده اند. 

معاون نظارتی بانک مرکزی نیز پیش از این گفته بود: موسسه ثامن در مسیر پیوستن به موسسه های مجاز است و سپرده گذاران نگران نباشند.

فرشاد حیدری افزود:فرآیند قانونی و رسیدگی به تقاضای این موسسه در حال انجام بوده و ممکن است به صدور مجوز یا ادغام با یکی از بانک ها و موسسه های اعتباری منجر شود.

وی اضافه کرد:در هر صورت هیچ گونه مشکلی برای سپرده گذاران این موسسه به وجود نخواهد آمد. موسسه اعتباری ثامن فعالیت خود را در سال 1376 به عنوان یک تعاونی اعتباری با کسب مجوز از وزارت تعاون آغاز کرد.

برچسب ها: موسسه ثامن
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار