اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد ادغام این بانک با موسسه‌های اعتباری را شایعه دانست و تاکید کرد: برخورد با انتشاردهندگان آن از طریق مرجع قانونی و انتظامی پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، جواد حاجی مزدارانی معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد گفت: این بانک به هیچ وجه ادغام را در دستور کار ندارد، مگر اینکه حکم حکومتی صادر شود.

وی با تاکید بر اینکه این بانک توانسته به عنوان بانک عامل سپاه و بسیج در تحقق اقتصاد مقاومتی گام‌های خوبی بردارد، بیان کرد: ما هیچ‌گونه نشستی با موسسه‌هایی که این روزها بحث ادغام با آنها مطرح شده است، نداشتیم و بعد از انتشار برخی اخبار متوجه شدیم این شایعات مطرح است.

حاجی مزدارانی افزود: ما هیچ جلسه بدوی یا جمع‌بندی با مسئولان مالی این موسسه‌ها برای ادغام نداشته‌ایم.

وی درباره اینکه چرا این بانک هنوز نتوانسته است مجوز خود را از بانک مرکزی بگیرد، گفت: مهراقتصاد اکنون جزو بانک‌های در شرف تاسیس است که برای مجوز نهایی باید سهام خود را در بورس عرضه کند.

معاون امور مناطق بانک مهر اقتصاد افزود: با توجه به شرایط رکودی حاکم بر بورس از سال ۱۳۹۳ تاکنون، برای اینکه سهام بانک تحت تاثیر قرار نگیرد، عرصه آن به تعویق افتاده است.

وی در عین حال ادغام بانک‌ها را سیاست کلی نظام عنوان کرد و گفت: من درباره آینده و اینکه آیا ممکن است مهر اقتصاد نیز در فرایند ادغام قرار گیرد، صحبت نمی‌کنم. بحث ما تکذیب ادغام این بانک با موسسه‌هایی است که در روزهای اخیر شایعه آن مطرح شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار