اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۱۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
1 سال گذشت و خسارتی جبران نشد؛
با گذشت بیش از یکسال از سیل ویرانگر فروردین ماه سال 95 تا به حال یک ریال بابت جبران آنهمه خسارت وارده به کشاورزان و دامداران پرداخت نشده است.
به گزارش شوشان، دبیر نظام صنفی کشاورزی شوشتر با اشاره به خسارت‌های زیاد سیل فروردین ماه سال 95 بر بخش کشاورزی شوشتر گفت: خسارت این سیل هنوز به کشاورزان و دامداران شعیبیه شوشتر پرداخت نشده است.



عادل سلیمانی نسب اظهار کرد: با گذشت بیش از یکسال از سیل ویرانگر فروردین ماه سال 95 که خسارت‌های زیادی را به کشاورزان و دامداران شعیبیه شوشتر وارد کرد متاسفانه تا به حال یک ریال بابت جبران آنهمه خسارت وارده به محصول کشاورزان، تاسیسات، کانال‌های آبرسانی و دام‌های تلف‌شده، پرداخت نشده و وعده‌های مسئولین در ایام سیل به سیل‌زدگان مبنی بر جبران خسارت‌های آنان عملی نشده است و کشاورزان همچنان در انتظار جبران خسارت هستند.

وی افزود: در سال زراعی گذشته، کشاورزان با قرض کردن و وام گرفتن و با کمترین حمایتی اقدام به خرید بذر و کود و سم آن هم به طور نسیه و با قیمت گزاف کردند تا زمین‌های خود را کشت کنند و اکنون با بدهی روبرو شده و بدهی‌های سال قبل هم به آن اضافه شده است.

دبیر نظام صنفی کشاورزی شوشتر گفت: کشاورزان همچنان به قول‌های مسئولین در خصوص پرداخت غرامت سیل، امیدوارند و چشم انتظار هستند.

سلیمانی نسب گفت: انتظار داریم مسئولین ستاد بحران و سازمان جهاد کشاورزی هر چه سریعتر اقدامی در خصوص جبران خسارات وارده به کشاورزان انجام دهند تا بیش از این کشاورزان متحمل ضرر و زیان نشوند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار