پسر محسن رضایی با اشاره برنامه های اقتصادی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمام شهرستانهای کشور در یک برنامه چهار ساله به سرعت رشد و توسعه می یابند. "> فرزند زاگرس برای حل مشکلات به عرصه آمد
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶

پسر محسن رضایی با اشاره برنامه های اقتصادی این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تمام شهرستانهای کشور در یک برنامه چهار ساله به سرعت رشد و توسعه می یابند.

علی رضایی در جمع حامیان محسن رضایی در ستاد انتخاباتی این کاندیدا در شهرکرد با اشاره به سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: امام خمینی(ره) مرد بزرگی بود که مردم ایران را به خودباوری رساند.

وی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت چهار سال و هشت ساله کشور را تعیین می کند و اگر ملیت برای سرنوشت کشورش خوب انتخاب کند پیروز است و نتیجه اش را خواهد دید.

پسر محسن رضایی تاکید کرد: همانطوری رهبر معظم انقلاب فرمودند یک انتخاب غلط تا چهل سال سرنوشت کشور را تحت تاثیر قرار می دهد، امروز فرزند زاگرس وارد عرصه شده است برای حل مشکلات.

وی یادآور شد: امرروز ایران تشنه عزت است، تشنه سربلندی است تشنه رفاه و بزرگی است که این سرمایه از دست رفته است، امروز محسن رضایی آمده تا پرچم عزت زاگرس نشینان را برافرازد و انتظار می رود موجی، سیلابی، طوفانی، سونامی از چهارمحال و بختیاری بلند شود که موجش اصفهان، تهران و مملکت را فرا گیرد و درنوردد.

وی گفت: همانطور که در کهگیلویه و بویر احمد اجتماع پنجاه هزار نفری فراهم شد انتظار می رود در این استان نیز این اجتماع تشکیل شود و نباید این استان عقب بماند.

برای سربلندی باید حرکت کرد

پسر محسن رضایی تصریح کرد: برای نجات ایران و خروج از بن بست برای سربلندی باید حرکت کرد و زاگرس و چهارمحال و بختیاری و شهرکرد پیروز است و روز 25 خرداد ماه این منطقه شاهد جشن پیروزی است.

وی ادامه داد: تمام برنامه های محسن رضایی بر روی سایت این کاندیدا قرار دارد و شهرستان به شهرستان برنامه ریزی شده است و همه شهرهای کشور ظرفیت توسعه دارند.

رضایی تصریح کرد: در یک برنامه چهار ساله تمام شهرستانهای کشور به سرعت رشد و توسعه پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور نیازمند یک اقتصاد دان است، ادامه داد: هم اکنون رقبا اعتراف کرده اند که در بین کاندیداها اقتصاد دان فقط پدرم است.

وی با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات، تاکید کرد: حضور حماسی مردم بسیاری از مشکلات را می تواند حل کند و برای کشور پشتوانه ای باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار