اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۲۳۵
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴
هافبک شماره هشت سرخپوشان مراحل پایانی استعلام مربوط به کسری خدمت خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش شوشان، احمد نوراللهی که در نیم فصل گذشته راهی تراکتورسازی شده بود تا خدمت سربازی‌اش را پشت سر بگذارد، با بدشانسی بزرگی همراه شد و محرومیت این تیم از نقل و انتقالات تنها تمرینات اختصاصی و دوری از فوتبال را به دنبال داشت.


بازیکن شماره هشت سرخپوشان البته با توجه به کسری خدمت‌های مربوط به حضور در پایگاه بسیج و حضور خانواده‌اش در منطقه جنگی به دنبال تایید استعلام آن و کم کردن دوران سربازی اش بود و موفق شد این مدارک را به جریان بیندازد. در صورت تایید این مدارک او قادر خواهد بود از ابتدای این فصل و با پایان دوران سربازی‌اش به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ بازگردد.


نوراللهی که هم اکنون مدارک خود را تحویل مراجع ذیصلاح داده، به دنبال تایید آن است و اینطور که از شواهد بر می آید مشکلی برای بازگشت به جمع پرسپولیس در ابتدای فصل نخواهد داشت. پیش از این قرار بود که او این مدارک و تاییدیه را در روزهای منتهی به پایان خردادماه دریافت کند که هنوز این اتفاق نهایی نشده است. در صورت دریافت آن، او قادر بود در تمرینات امروز سرخپوشان حضور یافته و استارت تمرینات این تیم را از دست ندهد.


با این حال گفته می شود طی روزهای آینده این اتفاق رخ خواهد داد تا خیلی زود شماره هشت سرخپوشان به پرسپولیس اضافه شود و روزهای بدشانسی و اتفاقات تلخ را به فراموشی بسپارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار