اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۱
شوشان: سرهنگ عبدالرضا حاجتی، معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اهمیت جایگاه خبرنگاران و اهالی رسانه اظهار کرد: گاهی برخی افراد بها و ارزش خبرنگار را پایین می آورند ولی خبرنگار باید بداند که قلم او سلاح اوست و در قیامت همین قلم است که از او صیانت می کند و به کارش می آید لذا نباید به هر بهایی ارزش خود و سلاح اش را پایین بیاورد.

وی با بیان این که جنس شهدا و به ویژه شهدای مدافع حرم از جنس دیگری است، گفت: جنس پاسداران وطن روابط عمومی و نشان دادنی نیست چون خود را وقف واقعیتی می کنند که برای برخی پذیرفته و قابل درک نیست. آن ها از جنسی هستند که خود را وقف آرامش امروز مردم ایران کرده اند؛ آرامشی که امروز بر خلاف گوشه گوشه دنیا، در ایران مانند نگینی می درخشد.

 حاجتی با اشاره به تلاش های دشمن برای نفوذ در کشور در حوزه های مختلف، عنوان کرد: آیا در برابر دشمنی که از یک سو با آموزش های خشونت بار و از سوی دیگر با آموزش های بی هویتی لحظه به لحظه به جوانان تلاش می کند تا در قلب جامعه ما نفوذ کند، نباید ایستاد؟ 

وی افزود: دشمن در حوزه چراگاه بی هویتی در حال یکه تازی است و در فرهنگ و دیگر حوزه ها، مستقیم یا غیر مستقیم در حال تلاش برای ضربه زدن به ماست پس به گفته حضرت امام و مقام معظم رهبری پیش از این که سیلی بزنند، ما به آن ها سیلی خواهیم زد. 

معاون اجرایی سپاه ولی عصر در واکنش به تهدیدات علنی و غیر علنی دشمنان گفت: کسانی که فکر می کنند با ترقه بازی می توانند وارد ایران شوند و به اعتبار و امنیت کشور خدشه وارد کنند، باید بدانند عشق ما مردم ما و زندگی مردم ماست و جنس لباس سبز از جنسی است که اگر از سوی همه دنیا تهدید شود، باز هم می گوید رهبر پس اگر کسی بخواهد امنیت ما را خدشه دار کند، پاسخی کوبنده دریافت خواهد کرد.

وی با تاکید بر این که باید با نگاه به تاریخ، و از یاد نبردن گذشته تلاش کنیم تا آینده را بسازیم، عنوان کرد: مردم در جهان با صدای تیر اندازی فرار می کنند ولی مردم ما جمع می شوند تا ببینند چه کاری از دست شان بر می آید. این ها مردمی هستند که 8 سال جنگ را  تجربه کردند و داعش را در دهه 60 پشت سر گذاشتند و در برابر این دشمنی ها می ایستند.

حاجتی ادامه داد: ساده از کنار سوریه و عراق که مسیحی، شیعه، سنی همه در کنار هم زیر ید ولایت زندگی می کنند، نگذریم. ساده از کنار شیخ زکزاکی که 20 میلیون شیعه آماده رزم را در نیجریه تحویل داد نگذریم و این ها را به راحتی از دست ندهیم. 

وی با تاکید بر صلح طلب بودن ایران و دفاعی بودن فعالیت های آن خاطرنشان کرد: فضا در حوزه ای که کار می کنیم، فضای مهربانی هاست. ما صلح طلب هستیم و قصد ما تنها حفاظت از کشور و مرزهای مان است و به همین دلیل است که تلاش ها و فعالیت های مان را بیشتر می کنیم. 

معاون اجرایی سپاه ولی عصر ضمن اعلام انزجار از هدف گرفتن مردم بی گناه توسط داعش گفت: بله ما موشک داریم و هرکس هم بخواهد غباری راه بیندازد، مانع می شویم. ایران چهارراه دنیاست و چهار قاره را به هم وصل می کند پس طبیعی است که همه چشم طمع به آن داشته باشند. موشک های ما چادر حفاظت ایران است و تنها برای دفاع از وطن و امنیت مردم به کار می رود.

وی با اشاره به پیام موشک های دوربرد ایران که مواضع داعش را هدف قرار داد، بیان کرد: اگر ایران با موشک های با 800 کیلومتر دشمن را هدف می گیرد، پیامی برای منطقه است و اگر دستور دشمنان ایجاد ناامنی در ایران باشد، ما معادلات منطقه ای را که در زیر زمین است و دشمن را عقب می راند فعال می کنیم و به جز مکه و مدینه هیچ جای سالمی در عربستان باقی نخواهیم گذاشت. 

وی خوزستان را سرزمین ولایت خواند و اذعان داشت: همین خوزستان برای دفع ناوهای امریکایی در خلیج فارس کافی است و درود بر عرب و بختیاری و دزفولی و شوشتری و دیگر اقوام خوزستان که یک دست و یک دل هستند و در کنار هم برای عزت و عظمت ایران تلاش می کنند. 

برخی رسانه ها با فراموشی رسالت خود، در سنگر دشمن می جنگند

شاه بانو احمدي زاده همسر شهید کجباف در در جمع بانوان خبرنگار استان اظهار کرد: وظیفه تمام ملت است که پیام شهدا را به گوش مردم جهان برسانند ولی در راس آن ها اصحاب رسانه قرار دارند چراکه برمبنای حرفه و توان خود قدرت تحلیل و بیان مسائل را دارند لذا رسانه ها باید به گونه ای اقدام کنند تا دشمن بیش از پیش خوار و زمین گیر شود.

همسر شهید کجباف تصریح کرد: شهدا زندگان خاموش هستند که با ریختن خون خود بهترین واژه ها را به وجود آورده اند. برخی از شهدا آن ها بارها مجروح شده و باز به جبهه های حق علیه باطل برگشته اند لذا توصبف این رشادت ها توسط رسانه ها بسیار مهم است. 

وی ادامه داد: شهداء شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند، آن ها در دفاع از اسلام "حسینی" کار کردند و اکنون وظیفه ما است تا زینب وار راه شان را دنبال کنیم. پس از هر شهیدی که به وطن باز می گردد جامعه روح جدیدی پیدا می کند چرا که پیکر شهدا یک محرک برای تمام مردم است تا جامعه دچار یأس و بی تحرکی نشود. 

احمدی زاده یادآور شد: شهید کجباف 9 بار در دوران دفاع مقدس و یک بار درسوریه مجروح شد و در تمام دوران زندگی اش باوجود این که سردار بود ولی اجازه استفاده از این لقب را به کسی نمی داد اما پس از شهادت، تروریست های داعش سر ایشان را به دار آویختند و به واقع سردار شد. این رشادت ها و فداکاری ها باید به گونه ای به رشته تحریر درآید تا برای جهان قابل فهم باشند.

وی با بیان این که برخی رسانه ها رسالت خود را فراموش کرده اند و در سنگر دشمن می جنگند، اذعان داشت: خبرگزاری های بزرگ جهان به جای واقعیت، افکار استکبار را به مردم القا می کنند. در آغاز جنگ سوریه هم برخی رسانه های غربی داعش را به عنوان نمونه حکومت اسلامی معرفی کردند و چون دسترسی برخی مردم جهان به اخبار درست اندک است، این گفته را باور می کنند.

همسر شهید کجباف سند 2030 را در راستای فراموشی یادمان شهدا دانست و گفت: شهدا درخت اسلام را تنومند می کنند به همین دلیل تلاش همه دشمنان این است که یاد و آثار شهدا را از بین ببرند و در تمام دنیا به ویژه کشورهای مسلمان خاورمیانه فرهنگ ایثار و شهادت را حذف کنند.

وی افزود: یکی از مفاد سند 2030 برداشته شدن مفاهیم جنگ و شهادت با عنوان "ممنوعیت خشونت" بود ولی پرسش من این است که آیا مفهوم شهادت باعث رواج خشونت می شود یا خوراک های ضد فرهنگی ای که استکبار تهیه می کند. اکنون کودکان یمن، سوریه و عراق با گوشت و پوست و خون جنگ را لمس می کنند آیا این مفهوم بارز خشونت نیست؟ یونسکو تنها بهانه ای برای فراموش کردن فرهنگ ایثار و شهادت است و تنها گروهی روشنفکرنما که با نظام عناد دارند از این سند دفاع می کنند.

احمدی زاده با انتقاد از زیر سؤال رفتن استقلال کشور در سایه سند 2030 بیان کرد: در صورت پذیرفتن این سند، بسیاری از مسائل کشور زیر سایه و سلطه کشورهای بیگانه می یود. چهار دهه از انقلاب اسلامی می گذرد و حیف است استقلالی که با زحمت و با خون شهدای زیاد به دست آمده در سایه چنین اسنادی از بین برود.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار