اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
امام‌جمعه بندر هندیجان در واکنش به عملیات غرورآفرین سپاه:
امام‌جمعه بندر هندیجان در واکنش به پرتاب خروشان موشک‌های سپاه پاسداران به تروریست‌های وحشی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مرکز کُفر و نفاق را در سوریه منهدم کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: تنها کشوری در کره زمین هستیم که علناً، رسماً از صداوسیما، مساجد، حسینیه‌ها، عُلما، طُلبا، مسئولان، رسانه‌ها، مراجع عظام تقلید و همه مردم اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) را تمجید، تعظیم، تکریم می‌کنند.

وی افزود: خدا را شاکریم که ما با این وضعیت بزرگ و ممتاز اهل‌بیت پیامبر مکرم (ص) را گرامی می‌داریم و این برای کشور ما برکت و امتیاز مهم و ویژه‌ای دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: هر پیروزی و سرافرازی از بدو پیروزی نظام که داشته‌ایم به برکت تمسک به اهل‌بیت (ع) بوده است.

وی گفت: زیر بار نرفتن به ظلم ظالمان به مصداق آیه شریفه 60 سوره انفعال که می‌فرماید: هرچقدر از نیرو و توان برای نیروهای مسلح تهیه کنید تا دشمنان خدا و دشمنان خود را بترسانید. استعداد در برابر دشمنان باید کسب کرده و به فرمایش رهبر معظم انقلاب زمان بزن و درو تمام‌شده است.

ساری اصل عنوان کرد: الحمدالله به میمنت فرمایش حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای که دوران بزن و درو تمام‌شده و ملت ایران آن متجاوز را تا آخر دنبال می‌کند؛ فرزندان انقلاب، امام خمینی (ره)، سربازان امام زمان (عج) سرداران سپاه اسلام، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه تروریست‌های وحشی خروشیدند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پشتیبانی، دعای خیر مردم ایران اسلامی و فرمان فرمانده معظم کل قوا اولین پاسخ دندان‌شکن موشکی به تروریست‌های حاضر در سوریه داده شد.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: سپاه پاسداران با 6 فروند موشک میان بُرد بافاصله 650 کیلومتری (هوایی) اهداف تروریست‌ها را در دیرالزور سوریه مورد هدف خود قرار داده و ضربه سنگینی به آن‌ها وارد کرد.

وی گفت: حمله قدرتمندانه سپاه به تروریست‌ها در سوریه یک گوشزد به تروریست‌ها و حامیان مزدورشان بود، ضربه آن انتقام سخت از تروریست‌ها در جهت به شهادت رساندن عده‌ای از هم‌وطنان روزه‌دار ما در تهران بوده است که ما تشکر و قدردانی می‌کنیم.

ساری اصل عنوان کرد: مرکز کُفر، نفاق زیر موشک‌های رزمندگان اسلام قرار گرفت و دل امت اسلامی را در سراسر جهان شاد و خوشحال کرد.

وی افزود: الحمدالله ایران اسلامی ازنظر نظامی، موشکی، اعتقادی بسیار در سطح بالایی است رزمندگان اسلام در منطقه یک فرشته الهی بوده و این عزیزان بدون وضو کاری را انجام نمی‌دهند همه باید قدر این رزمندگان مدافع حرم را بدانیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: همه ما موظف هستیم از رزمندگان اسلام در منطقه حمایت کنیم مبادا با سخنان بیهوده و نسنجیده آن‌ها را ناراحت و نگران کنیم.

وی گفت: همه اقدامات رزمندگان اسلام در جبهه‌های نظامی با وضو، دعا و تلاوت قرآن کریم است و هیچ‌گاه ذکر خدا از دهان این فرشته‌ها نمی‌افتد و این پیروزی جاودانه است.

ساری اصل عنوان کرد: رزمندگان ما به شخص خود، ادوات جنگی و یا موشک اتکا نمی‌کنند و فقط خدا را در نظر دارند «ما رمیت اذ رمیت ولیکن الله رما» موشک و ادوات جنگی وسیله بوده و هدف اصلی رضای خداوند منان است.

وی افزود: آمریکا، صهیونیست‌ها و آل سعود وحشی نمی‌توانند غلطی بکنند با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب اگر این مزدوران گستاخ می‌خواستند غلطی بکنند تاکنون انجام می‌دادند و این قدرت اسلام بر کُفر و ظالمان است.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: مستکبرین، فاسقان عالم در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار بسیار سعی داشتند به انقلاب ما ضربه بزنند ولی قدرت الهی اسلام ناب محمدی (ص) که در ملت ایران و نیروهای مسلح تجلی پیداکرده اجازه گستاخی به آن‌ها را نمی‌دهد.

وی گفت: آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و اسرائیل‌های وحشی تهدیدات زیادی داشتند اسرائیل‌های گستاخ گفته بودند تأسیسات هسته‌ای ایران را در 7 دقیقه نابود کرده و این مورد را علناً گفتند اما در پاسخ نیروهای مسلح ما فرمودند اسرائیل‌ها را در 2 دقیقه از صفحه روزگار محو خواهیم کرد.

ساری اصل عنوان کرد: فاصله موشک‌های ایران با اسرائیل نزدیک به 100 کیلومتر و در بعضی جاها کمتر از یک دقیقه است تا همه خانه‌های وحشی‌های صهیونیستی را بر سرشان خراب کنیم.

وی افزود: ایران اسلامی الحمدالله در سایه حضور مردم ولایت مدار و انقلابی در همه صحنه‌های انقلاب و نظام اسلامی قدرتمندتر از گذشته بر دشمنان دین و ایمان می‌تازد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: اگر مجاهدت مدافعین حرم نبود اکنون تروریست‌های وحشی در کوچه و خیابان شهرهای ایران جولان می‌دادند ولی ما در همان‌جاها چشم فتنه را کور می‌کنیم.

وی گفت: از برکت دفاع عزیزان در سوریه و عراق ما در خانه‌های خود در امنیت کامل هستیم رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند عراق و سوریه برای ما خط اول نبرد علیه کفر و الحاد است.

ساری اصل عنوان کرد: دشمنان هدف آن‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اگر خط اول شکست واقعاً با مشکل خطرناکی مواجه خواهیم بود به همین سبب رهبر ما دوراندیشی بزرگی داشته و اعلام کردند خط اول ما عراق و سوریه است.

وی افزود: برخی از مسئولان باید از خواب غفلت بیدار شوند و یاد و نامی از شهیدان مدافع حرم بگیرند و نگذارند این بزرگواران در گوشه عزلت باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: متأسفانه برخی از مسئولان حاضر نبوده مدافعین حرم را یاد کنند، حتی برای این بزرگواران دعای خیر هم نمی‌کنند.

وی گفت: بنده از نزدیک شاهد جان‌فشانی و برکات سردار سلیمانی در موصل عراق بودم، رزمندگان عراقی به ما گفتند همه این برکات و اقتدار از پشتیبانی ایران اسلامی و حضور سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی است.

ساری اصل عنوان کرد: هنگامی‌که رزمندگان اسلام در سوریه و عراق در محاصره تروریست‌ها قرارگرفته بودند به‌یک‌باره به ذهن ما خطور کرد که فارسی صحبت کرده و شعار یا زهرا، یا حسین، یا مهدی سر دهیم که همین سبب شد همه مزدوران فرار کرده و ما از شهادت حتمی زنده برگردیم.

وی افزود: دولت ایران باید افتخار کند چنین شخصیت‌هایی دارد این پست‌هایی که موجود است به برکت مدافعان حرم و شهدا است. چرا در سخنرانی‌های رسمی بعضی از مسئولان نامی از مدافعان حرم برده نمی‌شود؟

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: چرا مسئولان از خانواده‌های شهدا و مدافعان حرم بازدید نمی‌کنند و در مورد حال و احوال آن‌ها تفقدی نمی‌شود مگر این بزرگواران جان خود را برای من و شما در آن‌سوی مرزها فدا نمی‌کنند؟

وی گفت: برخی مسئولان در نظام اسلامی این‌قدر جرئت ندارند که حتی از خانواده شهدا و مدافعان حرم بازدید کنند، این چه رویکرد و حکومت‌داری است که برخی‌ها دارند.

ساری اصل عنوان کرد: برخی آقایان این‌قدر جرئت ندارند که از خود در مقابل زورگویان عالم دفاع کنند، لذا تبریک عرض می‌کنیم این پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات لیله‌القدر را که واقعاً دل همه ما را خوشحال کردند.

وی افزود: با عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جوانان نسل جدید و همه ملت ما با تمام وجود احساس غرور، خوشحالی، کردند و متوجه شدند که قدرت نظامی چه نعمت بزرگی برای کشور و نظام ما است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: این عملیات سپاه یکی از هزاران بود که بچه‌های رزمنده صورت دادند هدف بعد اگر غلط کنند جای دیگری خواهد بود. چنین رزمندگان مخلص و ذوب در ولایت‌فقیه داریم.

وی گفت: ما از رئیس‌جمهور می‌خواهیم با انتخاب مسئولان بخصوص وزرای لایق، کارآمد، از تمام حزب‌ها و جناح‌های سیاسی در کابینه دوازدهم مشکلات بیشمار کشور را حل کند.

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار