شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
حرکات هنجارشکنانه و بی‌حرمتی به مسئولان نظام را تایید نمی‌کنیم
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: حرکات هنجارشکنانه و بی‌حرمتی به مسئولان نظام را تایید نمی‌کنیم؛ اگر اشکالاتی وجود دارد نباید آن را در خیابان حل کنیم بلکه باید همه متحد به پیش برویم.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به حواشی راهپیمایی روز قدس گفت: به طور کلی حرکات تفرقه‌افکنانه، هنجارشکنانه و بی‌حرمتی به مسئولان نظام را تایید نمی‌کنیم و چنین رفتارهایی را مناسب شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌دانیم.

نماینده مردم شادگان در مجلس با بیان اینکه به هیچ‌وجه مناسب نیست که یک مسئول در قوای مختلف یا هر نهادی مورد بی‌حرمتی قرار گیرد، افزود: اگر هم اشکالاتی وجود دارد نباید آن را در خیابان حل کنیم و اجازه دهیم که برخوردهای عاطفی ادامه یابد. باید همه متحد و همدل به پیش برویم.

این نماینده مجلس اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به وحدت و همدلی در راستای منویات مقام معظم رهبری و مردم دارد. گاهی اوقات موضع‌گیری‌هایی می‌شود که موجب ناراحتی مردم می‌شود اما نباید اینگونه عمل کنیم.

ناصری‌نژاد در پایان تاکید کرد: نباید خدای ناکرده به گونه‌ای عمل کنیم که مایه تضعیف قوا شود. باید مراقبت کنیم تا مسائل با یکدیگر خلط نشوند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار