شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
بنظر میرسد بازوهای قدرت در برابر تکمیل نشدن لیستهای خود برای شورا با تغییرات در مسولین سعی در ساخت حاشیه ی امن اجرایی برای خود هستند . دامنه ی این تغییرات امروز بیش از پیش بر شهرداری و آموزش و پرورش سایه انداخته است . دو ارگانی که طی سالهای گذشته هیچگونه همراهی را از قدرت بالادست دریغ نکرده اند.
شوشان خرمشهر : انتخابات شورای شهر خرمشهر گویی قصد تمام شدن ندارد . با وجود اینکه بیش از یک ماه از اعلام نتایج انتخابات میگذرد ترکش های ناشی ار انتخابات هنوز هم به جناح های کم کار و پرکار در حال اصابت است .

چندی ست که زمزمه هایی برای برخی تغییرات در دوایر دولتی بگوش میرسد .دامنه ی این تغییرات امروز بیش از پیش بر شهرداری و آموزش و پرورش سایه انداخته است . دو ارگانی که طی سالهای گذشته هیچگونه همراهی را از قدرت بالادست دریغ نکرده اند. 
 
شهردار که ماحصل انتخابات شوراست و پیش بینی میشد که با تغییر در افراد شورا ، نظرها از شخص شهردار برگردد و تصمیم به تغییرش گرفته شود . معمولا در اینگونه مواقع دید سیاسی بر قضاوت عادلانه بر اساس عملکرد غالب است و ساعدی خوب یا بد بدون بررسی کارنامه اش محکوم به بقا یا عزل میشود . 
اما در آموزش و پرورش که تحت نظارت شورای شهر نیست داستان چیز دیگری ست . خبرهایی در حد شایعات بگوش میرسد برای انتصاب یکی از اعضای قرهنگی شورا به ریاست آموزش و پرورش شاید برای جلب نظر همکاری و هم رایی در شورای شهر با عده ای خاص .

این پیشنهاد راهرچیزی فرض کنیم نشان از تلاش برای تغییر جهت شورا دارد . فراموش نکنیم بجز افراد منتخب ، اعضای علل البدل هم بلقوه نقش هایی در شورا میتوانند ایفا کنند . بد نیست بیاد بیاوریم به ترتیب 1) آقای سید منصور فاخری 2) آقای احمدرضا یونس زاده شیرازی 3) آقای احمد بوعذار  4) آقای مجید حیدری  5) آقای عادل چلداوی اعضای علل البدل شورا هستند که هر گونه جابجایی در اعضای شورا منجر به ورود افراد این لیست خواهد شد .

با کنار هم قرار دادن قطعات پازل فوق میتوان حدس زد خروج اعضای اصلی از شورا برای کسب پست ، منتج به ورود اعضای علل البدل شده و ممکن است سمت و سوی شورا را تغییر دهد . فقط به دوستانی که به این امید ممکن است ازشورا منصرف شوند یاد آور شویم که شورا ،  انتخابی ست که مردم برای چهارسال کرده اند ولی پست اداری ، انتصابی ست که مدیر کل هر مجموعه برای هرزمانی که بخواهد انجام میدهد .

عنبری یا ساعدی یا هر مسول دیگری باید بر اساس عملکردشان مورد قضاوت قرار گیرند و معیار عادلانه برای سنجش افراد کارنامه ی آهاست . حال چه خوب و چه بد باید منتظر باشیم دریای مواج خرمشهر در روزهای آتی چه طوفانهایی را تجریه خواهد کرد .

در پایان یادی کنیم از دوستان معترضی که هنوز نتیجه ی اعتراض به نتایج انتخابات را دریافت نکرده اند . افرادی که اسنادی برای این ادعای خود داشتند و ارایه دادند اما نتیجه ای نگرفتند . 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار