شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
رییس مجمع نمایندگان خوزستان خبر داد:
 رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان این‌که گام‌های خوبی برای حل مشکلات به وجود آمده برای مردم خوزستان در بحث موسسه آرمان برداشته شده است، گفت: پیگیر ادغام موسسه آرمان با یکی دیگر از موسسات هستیم و امیدواریم در یکی، دو روز آینده مشکلات حل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان اظهار کرد: باید بانک مرکزی در حل مشکلات موسسه آرمان ورود و هرچه سریع‌تر نسبت به حل مشکلات اقدام کند.

وی افزود: نمایندگان خوزستان پیگیر حل مشکلات به وجودآمده برای مردم استان در خصوص موسسه آرمان هستند و در این زمینه نیز گام‌های خوبی برداشته شده است تا این موسسه با یکی دیگر از موسسات ادغام شود اما این کار نیاز به تایید بانک مرکزی دارد.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: در این مساله باید بانک مرکزی و وزیر اقتصاد هرچه سریع‌تر ورود و مساله را جمع می‌کردند اما انگار ‌آن‌طور که باید حساسیت خاصی نسبت به مساله ندارند یا شاید مشکلات مردم به آن‌ها نرسیده است.

ناصری‌نژاد عنوان کرد: با توجه به اقداماتی که در بحث ادغام موسسه آرمان انجام گرفته، منتظر تایید نهایی بانک مرکزی هستیم. امیدواریم در یک یا دو روز آینده شاهد حل این مساله باشیم زیرا اگر این مساله مورد توجه قرار نگیرد به یک بحران تبدیل خواهد شد.

وی گفت: با توجه به این‌که در آستانه عید فطر قرار داریم و مردم خوزستان این عید را به صورت کامل برگزار می‌کنند، انتظار داریم تا هرچه سریع‌تر نسبت به حل مشکلات موسسه آرمان اقدام شود و اگر بحث ادغام این موسسه حل شود قطعا مردم می‌توانند بدون دغدغه از سپرده‌های خود استفاده کنند.

برچسب ها: موسسه آرمان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار