شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
آخرین وضعیت خوابگاه دانشگاه شهید چمران اهواز / بازدید نماینده اهواز از روند تجهیز خوابگاه دانشجویی / همایون یوسفی: نباید در سال ‌های بعد شاهد چنین مشکاتی باشیم
قرار شد با کمک سازمان برنامه و بودجه استان و سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت علوم نسبت به تخصیص و اخذ اعتبارات لازم برای حل مشکلات اساسی اقدام شود.


شوشان: همایون یوسفی نماینده مردم اهواز ضمن بازدید از خوابگاه دختران شهید چمران اهواز به تشریح آخرین وضعیت این خوابگاه پرداخت و گفت: با توجه به مشکلات خوابگاه دختران دانشگاه به وجود آمده بود پیرو جلسات و پیگیری های گذشته از محل خوابگاه و تأسیسات مربوط به سرمایش این خوابگاه بازدید به عمل آمد تا روند اجرای کار را از نزدیک ببینیم.

به گزارش شوشان ، وی درخصوص کارهایی که صورت گرفته و اقداماتی که صورت خواهد گرفت، گفت: دانشجویان مشکلاتی در زمینه فضای عمومی این خوابگاه و محوطه سازی هایی که باید در این جا می شد، داشتند که پس از صحبت‌های لازم با مسئولان و دانشجویان دستورها و پیگیری های لازم ابلاغ شد. 

یوسفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل مربوط به این خوابگاه در حال رفع است ولی پس از تعطیلی دانشگاه و آغاز تعطیلی تابستانه اقدامات لازم برای سیستم سرمایش دانشگاه انجام خواهد شد تا در آینده شاهد چنین رخدادی نباشیم. 

وی گفت: قرار شد برآورد مناسبی از اعتبارات مورد نیاز برای مشکلات سرمایشی خوابگاه دخترانه و کل دانشگاه شهید چمران انجام شود و در کنار آن با کمک سازمان برنامه و بودجه استان و سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت علوم نسبت به تخصیص و اخذ اعتبارات لازم برای حل مشکلات اساسی اقدام شود.

نماینده مردم اهواز ضمن قددرانی از شکیبایی دانشجویان در این موضوع و اظهار امیدواری نسبت به عدم تکرار چنین مشکلاتی در آینده، اذعان کرد: امیدوارم که در اسرع وقت اقدامات لازم آغاز شود تا در سال‌های بعد شاهد این مشکلات نباشیم. چه بسا اگر سال‌های گذشته پیش بینی های لازم در این خصوص انجام شده بود امسال با این مشکلات مواجه نبودیم. 




نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار