اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
سخنان شدید اللحن امام‌جمعه بندر هندیجان در خصوص حوادث تهران:
امام‌جمعه بندر هندیجان در سخنان شدید اللحن ضمن محکوم کردن حملات تروریستی تهران گفت: مدعیان حقوق بشر، آزادی، روشنفکران غرب‌زده کجا هستند تا ببینند چگونه مردم را در تهران در ماه مبارک رمضان به خاک و خون کشیدند.
به گزارش خبرگزاری شوشان از بندر هندیجان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در جمع نمازگزاران مسجد جامع بندر هندیجان در خصوص حملات وحشیانه تروریستی در استان تهران، اظهار داشت: تروریست‌ها با دیگر چهره وحشی و ددمنشانه خود را نشان داده و در سرزمین پهناور ایران اسلامی مرتکب جنایت علیه مردم مؤمن و روزه‌دار شدند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی بسیار مهم خود در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اشاره‌ای به دهه 60 داشتند که این دهه را مظلوم خطاب فرموده و خواستار مطالعه و تفقد جوانان از آن روزگار پر خیروبرکت انقلاب شدند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: رهبر انقلاب در خصوص مسائلی که در دهه 60 اتفاق افتاد اشاره کردند که 17000 شهید توسط تروریست‌های خبیث با استفاده از فضای آن زمان کشور و با بمب‌گذاری، تیراندازی و کشتار فجیع مردم در خیابان‌ها، محل کسب جنایات بی‌شماری را صورت داده‌اند.

وی گفت: ثمره شجره این انقلاب از خون مظلومانه شهدای دهه 60 است، دشمن علناً علیه ملت ایران قد علم کرده و می‌بینید آل سعود (آل یهود)، آمریکای جنایت‌کار و همه ملحدین، مزدوران، منافقین، فتنه گران داخلی، سلطنت‌طلبان، معاندین، مشرکین، کفار، ضدانقلاب داخلی و خارجی علیه نظام و انقلاب اسلامی متحد شده‌اند.

ساری اصل عنوان کرد: دشمنان آشکارا دشمنی، خصومت، تهدید را علیه نظام ما صورت می‌دهند و همه مردم عزیز ایران و دیگر ملت‌ها این را می‌دانند که چقدر با نظام ما دشمنی دارند.

وی افزود: ما از این ترقه‌بازی‌ها نمی‌ترسیم چراکه برای ما تازگی ندارد در دهه 60 بیش از 17000 نفر در همین خیابان‌های تهران توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده بودند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان بیان کرد: زمانی که ملت ایران با جنایات تروریست‌ها مبارزه می‌کرد چیزی به نام داعش و جبهه النصره و این گروهای وحشی نبود در دهه 60 ما با منافقین که بدتر از داعش بودند مبارزه کردیم و همه آن‌ها را به جهنم فرستادیم اما عده‌ای اکنون برای تروریست‌ها دلسوزی می‌کنند.

وی گفت: در دهه 60 هنگامی‌که مردم به خاک و خون کشیده شدند کجا بودند مدعیان حقوق بشر، کجا بود سازمان ملل، کجا بودند روشنفکران و مدافعان آزادی، اکنون کجا هستند کسانی که می‌گویند باید با تروریست‌ها مذاکره کرد.

ساری اصل عنوان کرد: ما توقع داریم باید ایستادگی، وحدت، عقب‌نشینی نکردن از اهداف اصیل انقلاب صورت گیرد. همه باید گوش‌به‌فرمان ولی امر مسلمین جهان و ولی‌فقیه حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (دام‌ظله) باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار