اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
امام‌جمعه بندر هندیجان:
امام‌جمعه هندیجان گفت: با امضای سند استعماری 2030 به احکام اسلام و قرآن پشت شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد ساری اصل در گفت‌وگو با خبرنگار شوشان در بندر هندیجان، اظهار داشت: موضوعی در کشور مطرح شد که متأسفانه سبب ناراحتی و نگرانی خانواده معظم شهدا، دلسوزان نظام، انقلاب اسلامی، جانبازان، ولایت مداران، طوایف، احزاب، اقوام و همه مردم شریف ایران شد تصویب خیانت کارانه سند استعماری و استبدادی 2030 به‌صورت محرمانه در دولت تدبیر و امید بود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در جمع فرهنگیان با گله‌مندی و هشدار صریح با مسئولان امر درباره پذیرش سند استثماری، استعماری 2030 و ننگی که توسط برخی از وزرای دولت کنونی صورت گرفت.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: متأسفانه مسئولان تحت عنوان سند 2030 کشور را دچار تلاطم کردند. هدف این سند چیست که بدون اطلاع و محرمانه تصویب کردند.

وی گفت: با این سند می‌خواهند چه‌کاری انجام بدهند؟ این سند یعنی حذف تمام ارزش‌های دینی از کتاب‌های آموزش‌وپرورش، امضای آن نه‌فقط وابستگی آموزشی، فرهنگی به غرب است بلکه هجمه فرهنگی و عقیدتی، بر مرزهای ایمان، معنویت، خدامحوری ایران اسلامی، نبوت، امامت و ولایت است.

ساری اصل عنوان کرد: یعنی وقتی‌که ما این سند را امضا کردیم با دست خود اجازه می‌دهیم که یونسکو نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد خودشان برای ما کتاب درسی تهیه و تجویز کنند.

وی افزود: این سند یعنی اصلاح آموزشی، جهانی‌شدن است. دولت فراموش کرده که خود غربی‌ها اعلام کرده‌اند مصلح جهان نزد ایران است و تنها ملت ایران می‌تواند شرایط جهان را تغییر دهد اما آقایان دارند چه‌کار می‌کنند؟

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: وقتی‌که ما قرآن، پیامبر مکرم اسلام (ص)، اهل‌بیت پیامبر (ع)، امام زمان (عج) که خود مصلح جهان است داشته باشیم چه نیازی به این‌گونه اسناد استعماری داریم.

وی گفت: چرا این سند را بدون نقل عمومی و به‌صورت محرمانه امضا کردند، این‌یک خیانت به ملت شهیدپرور، انقلابی، متدین، ولایت مدار ایران اسلامی است.

ساری اصل عنوان کرد: این سند اباحه گری را ترویج می‌دهد به صورتی که مرد و زن، دختر و پسر دیگر معنایی ندارد و همه‌چیز مختلط باید باشد.

وی افزود: در مدارس دختر و پسر، قرآن، ذکر و یاد امام زمان (عج)، روز عاشورا، ماه محرم، ماه صفر،15 شعبان و دیگر مناسبت‌های ملی و مذهبی طبق این سند معنا ندارد که برگزار بشوند.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: در کتب درسی هیچ‌گونه اشاره‌ای به اسلام، اعیاد ملی و مذهبی، یاد حضرت سیدالشهدا (ع) و هرگونه مناسبتی در خصوص احیای فرایض الهی نباید صورت گیرد.

وی گفت: در سال 1342 در زمان حکومت فاسد پهلوی قانون ننگین کاپیتولاسیون را به‌صورت محرمانه در دولت فاسد و مجلس مزدوران امضا و تصویب کردند که حضرت امام خمینی (ره) فریاد زدند ای علمای اسلام به داد اسلام برسید.

ساری اصل عنوان کرد: عمال خارجی و نوکران آن‌ها با این قانون فاسد بر ملت مسلمان و شریف ایران حق ندارند از متجاوزین در صورت تخلف شکایت کنند و باید با مزدوران محترمانه رفتار شود تا در کشور خودشان محاکمه شوند این‌یک ننگ بود.

وی افزود: این سند که دولت تدبیر و امید و وزیر آموزش‌وپرورش و دیگر وزرا امضا کردند فریاد رهبر معظم انقلاب را بلند کرد مگر دین اسلام چه مشکلی دارد که شما این سند ننگین را امضا کردید.

امام‌جمعه هندیجان بیان کرد: دولت اگر می‌خواهد زرنگی کند برود مردم و مسئولان عادل و عاقل اروپایی را به دین اسلام دعوت کرده و راه خوشبختی و نجات از تاریکی را به آن‌ها عرضه کنند.

وی گفت: خودتان و کشورتان را به جهان عرضه کنید و مطمئن باشید اگر به‌درستی مواضع اسلام صحیح را تبیین کنید هر انسان دانا و عاقلی این مسائل را می‌پذیرد.

ساری اصل عنوان کرد: ما تصویب سند 2030 را محکوم می‌کنیم و باید طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب ابطال کنند و پاسخ دهند چرا این سند را امضا کردند.

وی افزود: البته این سند مقدماتی داشت از یک سال گذشته جلساتی در دانشگاه‌ها، مراکز علمی، همایش‌هایی بدون اطلاع و محرمانه با حضور مزدوران و خیانت‌کاران غربی و اروپایی برگزارشده و برنامه‌ریزی مدونی برای اجرای آن انجام داده بودند.

امام‌جمعه هندیجان عنوان کرد: طبق ماده 77 قانون اساسی باید در مجلس شورای اسلامی این سند تصویب می‌شد ولی دولت همه مسئولان و نهادهای قانونی را دور زد.

وی گفت: متأسفانه همه باید بدانیم ما و کشور با چنین اشخاصی روبرو هستند که رهبر معظم انقلاب علناً این حرکت را محکوم کرد و از وزیر آموزش‌وپرورش خواست که دنبال کرده و این سند را ابطال کند.

ساری اصل عنوان کرد: اباحه گری با ملت ما بافرهنگ اصیل اسلامی ما سازگاری ندارد همه باید توجه کنند تا محافظ مرزهای عقیده ایمانی و راسخ اسلامی باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار