اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
شوشان:باشگاه بزرگان تجارت استان خوزستان در راستای ارتقای سطح علمی مدیران و کارآفرینان با حضور استاندار خوزستان و جمع کثیری از سرمایه گذاران، کارآفرینان و مدیران اجرایی استان راه اندازی شد.

شریعتی استاندار خوزستان در مراسم افتتاحیه اولین باشگاه بزرگان تجارت استان خوزستان که به همت گروه آموزشی آوین در اهواز برگزار شد حمایت از سرمایه گذاران و احترام به آنها را شرط اصلی و اساسی در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: تا زمانی که سرمایه گذاری نباشد تولید ایجاد نمی شود و تا زمانی که کارآفرین و سرمایه گذار مورد تفقد و احترام قرار نگیرد ، حمایت نشود وامنیت لازم برای او ایجاد نشود حاضر به سرمایه گذاری نخواهد بود. 


وی با بیان اینکه فضا و امنیت سرمایه گذار از اولویت های بخش سرمایه گذاری در استان است تصریح کرد: هر سرمایه گذار درهر نقطه از دنیا سرمایه گذاری کند قطعا با ریسک ها و خطراتی روبرو می شود و ما باید در کشور و در استان به نحوی عمل کنیم که این خطر ریسک بیش تر نشود و از شرایط معمول سرمایه گذاری و خطرات آن فراتر نرویم. 

استاندار خوزستان ادامه داد: اگر ذره ای  ضریب ریسک را بالا ببریم قطعا سرمایه گذاری که نسبت به شرایط حساس است و احساس خطر کند سرمایه خود را در فضایی که امنیت بیش تری داشته باشد سرمایه گذاری می کند و شرایط برای فرار سرمایه گذاران از استان ایجاد می شود. 

شریعتی با اشاره به بالا بودن ضریب بیکاری در استان خوزستان و لزوم توجه به کارآفرینی و اشتغال در بخش خصوصی خاطر نشان کرد: با وجود ضریب بالای بیکاری در استان خوزستان ایجاد اشتغال از اولویت های دولت به شمار می رود، به همین جهت می بایست به سمت خلق ثروت های جدیدی پیش رویم و این امر محقق نخواهد شد جز با کارآفرینی، سرمایه گذاری و دانایی محوری و همه اینها الزامات توسعه استان است. 

استاندار خوزستان ضمن اشاره به اینکه دانایی محوری و توسعه آموزشی مدیران اساس کار، کارآفرینی و مدیریت کیفی است عنوان کرد: به همان اندازه که سرمایه یک کارآفرین برای سرمایه گذاری مهم است؛ دانایی محوری نیز باید جزء اولویت های سرمایه گذار باشد و اساس کار را در راستای آموختن حرفه و فن، تکنولوژی و اجرای آنها در محیط کار قرار دهیم تا اینکهادعای کاربلدی داشته باشیم. متاسفانه در کشور و استان ما از توانمندی علمی و تخصصی،  دانایی محوری و دانش علمی جهت کار آفرینی کمتر استفاده می شود و بیش تر به دنبال ادعای کار بلدی سوق داده شده است. 

شریعتی در بخش دیگر سخنان خود درجمع کار آفرینان و سرمایه گذاران استان خوزستان  با اشاره به اینکه اگر 10 درصد از جمعیت استان کارآفرین باشند و ایجاد اشتغال کنند ضریب بیکاری نیز به حداقل کاهش خواهد یافت تصریح کرد: در تلاشیم تا در استان به گونه ای عمل شود تا ضمن تثبیت روند سرمایه گذاری ، حمایت و توجه به کارآفرینان و سرمایه گذاران را بیش تر از گذشته مورد توجه قرار دهیم چرا که اگر 8 تا 10 درصد از جمعیت ما کارآفرین باشد ضریب بیکاری استان به حداقل کاهش خواهد یافت؛ ولی اگر ما وسیله ای باشیم برای فرار کارآفرینان همچنان درب بر همین پاشنه خواهد چرخید و در شرایط اقتصادی و اجتماعی استان تغییری ایجاد نخواهد شد. 

وی در پایان با بیان اینکه مردم خوزستان نشان داده اند که همواره در سختی ها متحد هستند و در تلاش جهت رفع مشکلات استان اقدام می کنند گفت: با کمک سرمایه گذاران و کارآفرینان استان و همه خوزستانی ها می توانیم بر مشکلات بوجود آمده فائق آییم و مسائل استان را حل کنیم. 

باشگاه بزرگان تجارت فضایی جهت هم افزایی و اثربخشی مدیران کارآفرین

نوید قیاسی مدیرعامل گروه آموزشی آوین نیز در گفتگویی باشگاه بزرگان تجارت را فضایی جهت هم اندیشی و هم افزایی مدیران و کارآفرینان عنوان کرد و گفت: پس از 5 سال از راه اندازی گروه آموزشی آوین و آموزش تعداد زیادی از مدیران دانش پژوه به دنبال راه اندازی یک باشگاه فعال مدیریتی اثربخش، متشکل از مدیران کارآفرین ثروت آفرین، دانش پژوه و خلاق خوزستانی بودیم تا بتوانیم فضایی رو به رشد برای مدیران متعهد به ارتقاء کیفیت و سودآوری سازمانی ایجاد کنیم.

وی افزود: یکی از اهداف مهم راه اندازی این باشگاه بهره مندی مدیران، کارآفرینان و کارشناسان از تجربیات مشترک یکدیگر، آموزش و رشد شخصیافراد با استفاده از به روز ترین دانش و ابزارهای مدیریتی در جهان با آموزش برترین و شناخته شده ترین اساتید و سخنرانان ملی و بین المللی و همچنین تشکیل شبکه ای از مدیران خبره و صاحب ایده جهت تعامل امور کاری و تجاری یکدیگر می باشد.

قیاسی با بیان اینکه امروزه توسعه کسب و کارها و افزایش رشد و سودآوری سازمانها نیازمند ارتقاء سطح دانش مدیران و استفاده از علوم بروز دنیا در حوزه مدیریت است خاطر نشان کرد: در باشگاه بزرگان تجارت به دنبال این هستیم که بتوانیم با بهبود، توسعه و پیشرفت سازمان های عضو، ایده های نوآور، خلاق و متمایز تجاری و اقتصادی ایجاد کنیم و هسته های جدید بازرگانی و تجاری با هدف ایجاد اشتغال و بهبود کیفیت خدمات و محصولات تولیدی و سودآوری اقتصادی را گسترش دهیم.

وی با اشاره به اینکه توسعه و تکمیل این هدف متعالی در استان نیازمند همکاری و همراهی مدیران و کارآفرینانمی باشد اضافه کرد:در شرایط فعلی استان ما، حضور و مشارکت مدیران کارآفرین، توانمند و اثرگذار می توانند با گفتمانی سازنده، ایده ها، راه حل ها، روش ها و ابزارهای خلاق و جدیدی را برای رشد کسب و کارها در سطح استان ایجاد کنند. 

در این مراسم دکتر بابک بهبودی در رابطه با اینکه چرا سازمان ها به موفقیت نمی رسند به ایراد سخنرانی پرداخت و همچنین استاد علیرضا افتخاری یکی از اساتید برجسته موسیقی کشور چند قطعه موسیقی سنتی را برای حاضرین در مراسم اجرا کرد.

گفتنی است باشگاه بزرگان تجارت در راستای ارتقای سطح علمی و اجرایی مدیران، کارآفرینان، سرمایه گذاران و کارشناسان صنف های مختلف کسب و کار و مدیران برای اولین بار در خوزستان و با کمک بخش خصوصی راه اندازی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار