شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
قصه ظهر جمعه به نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی فواد عباسی از 8 تیرماه 1396 در اهواز روی صحنه می رود.
شوشان: قصه ظهر جمعه به نویسندگی سید محمد مساوات و کارگردانی فواد عباسی از 8 تیرماه 1396 در اهواز روی صحنه می رود.

قصه ظهر جمعه که کاری از گروه تاتر همسایه هاست و محمد پرتو افکن، احسان حیاتی، دانش فر موسوی، پری اسکندری، مرتضی ملک پور، نگار اعطا، سپیده اسکندری، مهسا بیات، نیایش مرثیه زاده و مهدی ربانی در آن ایفای نقش می کنند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از؛ بازیگردان: محمد پرتو افکن، آهنگساز: سینا سوری، منشی صحنه: رویا کریمی، اجرای نور و صدا: عرفان نور علی زاده، لباس: مهسا بیات، گریم: دنیا براجعی و طراح صحنه: فواد عباسی.

نمایش «قصه ظهر جمعه» که ماجراها، مشکلات و دغدغه های خانواده‌ای از طبقه متوسط در دهه 60 را روایت می‌کند، داستان خانواده ای است که به دلیل مشکلات مالی و ورشکستگی کسب و کارشان، درگیر بحران مالی می شوند و برای حل آن خواستگاری خانواده ای پولدار را از دختر کوچک خانواده می پذیرند تا این گونه بخشی از بحران مالی شان از بین برود ولی دختر خانواده در روز عروسی اش از ازدواج سر باز می زند تا موجب پدید آمدن درگیری و  تنش جدی میان اعضای خانواده شود و در نهایت یکی از برادران به تلافی ترتیب دادن این عروسی توسط برادر بزرگ خانواده، عروسی را بر هم بزند.

گروه تاتر همسایه ها تاکنون تاترهای مختلفی را در اهواز به روی صحنه برده که از جمله آن ها می توان به نمایش "سعادت لرزان مردمان تیره روز"، "ملودی شهر بارانی" و "یوبیتسومه" اشاره کرد. فواد عباسی پیش تر کارگردانی سعادت لرزان مردمان تیره روز و یوبیتسومه را در کارنامه خود دارد و اکنون با اجرای نمایش "قصه ظهر جمعه" بیش از همه علاقه خود و گروه تاتر همسایه ها را به نمایش های رئال اجتماعی و پردازش به دغدغه های اجتماعی به نمایش می گذارد.

این نمایش از 8 تا 29 تیرماه  از ساعت 21 در تالار آفتاب اهواز واقع در کوی لشکر به روی صحنه می رود. علاقمندان برای تهیه بلیت به سایت www.4047.com مراجعه کنند.










برچسب ها: قصه ظهر جمعه ، اهواز
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار