شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان خبرداد:
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان گفت: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده فصل بهار تا 15 تیرماه 96 است.
ناصر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه خوزستان، اظهار کرد: مؤدیان مالیاتی بر اساس ماده 21 قانون مالیات بر ارزش افزوده مکلف هستند در پایان هر دوره 3 ماهه (فصل)، اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده را طبق نمونه‌ای که در سامانه اینترنتی www.evat.ir موجود است، حداکثر ظرف 15 روز پس از هر دوره (فصل) یعنی تا 15 تیرماه برای فصل بهار، تکمیل و به ادارات امور مالیاتی سراسر استان تحویل دهند.

وی افزود: در اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، مالیات مربوطه در هر دوره 3 ماهه از مرحله فروش محاسبه و پس از کسر مالیات‌هایی که طبق مقررات این قانون پرداخت شده است، همزمان با تسلیم اظهارنامه به حساب‌های اعلام‌شده از سوی سازمان امور مالیاتی واریز می‌شود.

هاشمی تصریح کرد: بنابراین از مؤدیان درخواست می‌شود جهت بهره‌مندی از مزایا و تسهیلات مقرر در قانون، اظهارنامه مالیاتی فصل بهار 96 را تا پایان روز 15 تیرماه به ادارات امور مالیاتی تسلیم و مالیات مربوطه را پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: پس از انقضای آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره بهار 96 که تا پایان روز پنج‌شنبه 15 تیرماه 96 خواهد بود، این مدت قابل تمدید نخواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار