اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
همایون یوسفی نماینده اهواز : سوء مدیریت عامل اصلی مشکلات محیط زیستی / تغییر اقلیم مهمترین مشکل کشور است / بانک مرکزی برای بازپرداخت اصل و سود پول های مردم اقدام کند
مشکل گرمای خوزستان تنها به دلیل تغییر اقلیم نیست بلکه سوء مدیریت منابع آب، سدسازی های گسترده، نابودی هورها و بهره کشی بیش از حد از جلگه ها...
  

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: مهمترین مشکل کشوردر حال حاضر تغییر اقلیم است که از استان خوزستان شروع شده است.

به گزارش شوشان ، همایون یوسفی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 11 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: مسائل محیط زیستی و تغییر اقلیم در خوزستان از جمله مهمترین مشکلات کشور است که می توان آن را مهمتر از مشکلات اقتصادی و مسائل حقوق بشری دانست.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تغییر اقلیم از استان خوزستان شروع شده است بیان کرد: این تغییر اقلیم، کل فلات را در بر می گیرد و مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مشکل گرمای خوزستان تنها به دلیل تغییر اقلیم نیست بلکه سوء مدیریت منابع آب، سدسازی های گسترده، نابودی هورها و بهره کشی بیش از حد از جلگه ها سبب شده تا چیزی از جنگل ها و مراتع باقی نماند گفت: تا 80 سال پیش گوزرن زرد و شیر در جنگل ها و مراتع خوزستان زندگی می کرد و از آن همه آب نیز چیزی نمانده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه جریان آب رودخانه کارون و کرخه بسیار کاهش یافته است گفت: خوزستان با دو مشکل عمده یعنی تغییر اقلیم و سوء مدیریت مواجه است.

نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس با بیان اینکه باید توانایی مردم را در مواجه تغییر اقلیم بالا برد،گفت: برعکس شرایطی که در قطر وجود دارد گرمای بیش از  حد به معیشت مردم خوزستان لطمه می زند و بر زندگی آنها خلل ایجاد می کند.

وی افزود: موسسه آرمان در استان خوزستان مشکلاتی را به وجود آورده که لازم است بانک مرکزی برای بازپرداخت اصل و سود پول های مردم اقدام کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار