شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
 نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: قرار است کمیته‌ای برای بررسی حقوقی نحوه بازپرداخت طلب سپرده‌گذاران کاسپین تشکیل شود.

فرهاد تجری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه، 11 تیرماه) کمیسیون اصل نودم قانون اساسی که با حضور ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی، مسئولان نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد، گفت: وضعیت سپرده گذاران کاسپین و نحوه تأمین دارایی های آنها بررسی شد.

نماینده مردم قصرشیرین و سرپلذهاب در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: مقرر شد امیرحسنخانی رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل نود و مسئولان ذیربط راهکارهای بازگشت هرچه سریع تر سپرده به سپرده گذاران با اولویت پرداخت طلب افرادی که زیر 10 میلیون تومان دارایی داشتند (تقریبا 75 درصد سپرده گذاران) و در مرحله دوم افرادی که تا 50 میلیون تومان دارایی داشتند، به لحاظ حقوقی بررسی شود تا باقی سپرده گذاران نیز به حقوق خود برسند.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی در پایان خاطرنشان کرد: قصد داریم بدون اینکه حقوق سپرده گذاران نادیده گرفته شود، مؤسساتی که دارای مشکل مشابه بوده از بحران خارج شده و احیا شوند و یا به حقوق سپرده گذاران آن رسیدگی شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار