محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور دیدار با مردم استان خوزستان به اهواز سفر کرد که این سفر حاشیه‌هایی نیز در بر داشت. "> بالروح بلدم نفدیک یا محسن
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۱

محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به منظور دیدار با مردم استان خوزستان به اهواز سفر کرد که این سفر حاشیه‌هایی نیز در بر داشت.

*جمعی از جوانان عرب زبان، قبل از ورود محسن رضایی به محل سخنرانی شعار بالروح بلدم نفدیک یا محسن سر می‌دادند.

*در یکی از بنرهای تبلیغاتی نوشته بود ما می‌خواهیم حاج محسن رئیس جمهور شود و در برخی از پوسترهای تبلیغاتی هم این جمله حک شده بود: حامیان دولت عشق.

*برخی از شرکت کنندگان با شال‌ها و دست بندهای پارچه‌ای به رنگ فیروزه‌ای در مراسم سخنرانی محسن رضایی حاضر شده بودند.

*بختیاری‌ها هم با ساز و دهل از فرزند خود استقبال کردند و برخی از حاضران نیز با رقص‌های محلی بختیاری به پیشواز این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رفتند.

*محسن رضایی که قرار بود ساعت 19 در جمع مردم خوزستان سخنرانی کند با 50 دقیقه تاخیر به مجتمع ورزشی 13 آبان اهواز رسید.

*در یکی از بنرهای خوش آمدگویی به محسن رضایی نوشته شده بود که ما اهل کوفه نیستیم محسن تنها بماند.

*یکی از خبرنگاران صدا و سیمای خوزستان با پیراهن فیروزه‌ای برای تهیه گزارش در مجتمع ورزشی 13 آبان اهواز حضور یافته بود.

*خوزستانی‌ها با شعارهایی مانند رضایی جونمه رئیس جمهورمه، رضایی رضایی حمایتت می‌کنیم محسن ما خوش آمدی خوش آمدی از این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری استقبال کردند.

*در مراسم سخنرانی محسن رضایی چند تن از روحانیون شهرهای مختلف استان خوزستان نیز حضور داشتند.

*تعداد زیادی از خودروهای حامیان محسن رضایی در اطراف مجتمع ورزشی 13 آبان اهواز پارک شده بود به طور در اکثر خیابان‌های اطراف امکان پارک خودرو وجود نداشت.

*محسن رضایی با صدایی گرفته در جمع مردم خوزستان در اهواز به سخنرانی پرداخت.

*تعدادی از کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی نیز در مراسم سخنرانی محسن رضایی حضور داشتند که با استفاده از فرصت حضور جمعیت اقدام به توزیع گسترده اقلام تبلیغاتی خود کردند.

*سید شکرخدا موسوی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در اجتماع مردم خوزستان حمایت از محسن رضایی را اعلام کرد که مورد تشویق قرار گرفت.

*در اطراف محل سخنرانی محسن رضایی جمع زیادی از طرفداران کاندیداهای شورای اسلامی شهر اهواز با انواع مختلف به تبلیغ نامزد مورد نظر خود می‌پرداختند.

*حضور جوانان و نوجوانان شور خاصی به اجتماع حامیان محسن رضایی در مجتمع ورزشی 13 آبان اهواز داده بود.

 

*در پایان سخنرانی محسن رضایی جمعی از جوانان حامی او، شعارهایی در حمایت از وی سر دادند و برخی هم شعار قالیباف، جلیلی سربازان رضایی را سر دادند.

منبع : فارس


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار