شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
فرماندار شهرستان کارون گفت: وضعیت برق این شهرستان در قیاس با وضعیت برق اهواز بسیار خوب است و قطعی برق در این شهرستان به ندرت اتفاق می‌افتد.

معصومه خنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا - منطقه خوزستان، اظهار کرد : یکی از دلایل قطعی برق در شهرستان گرمای بیش از حد هوا و افزایش حرارت است که باعث بروز مشکل در خطوط و سیم‌های انتقال برق می‌شود.

وی افزود: در شهرستان کارون مشکل قطعی برق نداریم، مگر آنکه خطوط برق در اثر گرمای هوا دچار مشکل شوند و در این صورت شاهد قطعی برق خواهیم بود.

فرماندار کارون تصریح کرد: یکی دیگر از دلایلی که باعث قطعی برق در شهرستان می‌شود، مشکلاتی است که در ایستگاه‌های انتقال برق از اهواز به شهرستان به وجود می‌آید و باعث قطعی برق جزیی در برخی از مناطق شهرستان می‌شود.

خنفری عنوان کرد: امروز در شهرستان کارون در برخی از مناطق شاهد قطعی برق سه ساعته از ساعت 6 تا 9 صبح بودیم. این قطعی به دلیل تعمیراتی بود که بر روی خطوط انتقال برق به شهرستان انجام گرفت و پس از انجام این تعمیرات، برق مناطق مجددا وصل شد.

وی گفت: زمانی که خطوط در برخی از مناطق با مشکل مواجه می‌شوند، به دلیل این‌که برخی از شهروندان اطلاعات کافی ندارند، نمی‌دانند چگونه مشکل را اطلاع دهند و به این دلیل است که در برخی از مواقع زمانی که با قطعی برق مواجه می‌شویم، مدتی زمان می‌برد تا مسئولان متوجه مشکل پیش‌آمده شوند اما در صورت مشاهده به سرعت نسبت به حل مشکل اقدام می‌شود.

برچسب ها: برق ، شهرستان کارون
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار