اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: 10 ایستگاه هواشناسی در 10 شهرستان دمای بالای 50 درجه را ثبت کردند.

کوروش بهادری بیان کرد: دمای هوای 10 شهرستان استان از جمله اهواز، دزفول، بستان، رامهرمز، امیدیه، آغاجاری، شوشتر، شادگان، شوش و آبادان در 24 ساعت گذشته بالای 50 درجه بوده ضمن اینکه آبادان با 52 درجه سانتیگراد بیشترین میزان دمای استان را داشته است و شهرستان ایذه با 25 درجه سانتیگراد کم ترین دمارا در سطح استان داشته است.

وی گفت: رطوبت هوا از صبح روز جمعه تا روز شنبه در استان خوزستان افزایش می یابد و پیش بینی می شود میزان رطوبت هوا تا 60 درصد نیز برسد ، امروز میزان رطوبت هوا در اهواز و سایر شهرهای استان تا 45 درصد گزارش شده است.

بهادری افزود: پیش بینی می شود دمای هوا در استان در روز شنبه تا 2 درجه سانتیگراد کاهش یابد. مدیر کل هواشناسی استان خوزستان درادامه بیان کرد: روند افزایش دما را در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده خواهیم داشت که پیش بینی می شود دمای هوا در بیشتر نقاط استان به 50 درجه برسد.

روز پنجشنبه هفته گذشته دمای هوا در اهواز 53.7 درجه سانتیگراد اعلام شد که گفته شده گرمترین نقطه ایران و جهان در این روز بود.

بر اساس اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استانداری خوزستان با توجه به پیش بینی افزایش دمای استان تا 50 و 51 درجه سانتیگراد و وقوع پدیده شرجی، زمان پایان کار دستگاه های اجرایی در روزهای شنبه و یکشنبه - هفدهم و هجدهم تیرماه ساعت13 است.

از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری (12 تا 14 تیرماه) نیز به دلیل افزایش دما ساعت کار اداری به ساعت 13 کاهش یافت.

ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان 22 خرداد ماه مصوب کرد که زمان کار ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهایی که دمای هوای استان به بالای 49 درجه می رسد، ساعت 13 پایان یابد.

برچسب ها: رطوبت ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار