اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خانه ملت، اکبر رنجبرزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 18 تیرماه) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر گیلانی نماینده شوشتر و گتوند ، ظاهری نماینده مسجدسلیمان یوسفی نماینده اهواز به وزیر اقتصاد و رئیس جمهور درخصوص پیگیری جدی برای بازپرداخت اصل سپرده و سود مربوط به سپرده گذاران مؤسسه آرمان به ویژه در استان خوزستان.

تذکر جاسمی، حسینی کیا و صفری نمایندگان کرمانشاه، سنقر به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص تعلل و تأخیر در پرداخت بهای محصولات کشاورزی از سوی مدیران جهاد کشاورزی.

تذکر خضری نماینده پیرانشهر به وزیر راه در خصوص علت تأخیر در شروع عملیات راهسازی بزرگراه پیرانشهر به نقده و عدم شروع احداث اتونل جاده سردشت به مهاباد.

تذکر حسینی کیا و جاسمی نمایندگان سنقر و کرمانشاه به وزیر دفاع در خصوص وضعیت نابسامان سازمان اتکا در سراسر کشور و ارائه خدمات ضعیف آن نسبت به نیروهای مسلح.

تذکر حضرت پور نماینده ارومیه به وزیر خارجه درخصوص عدم موضع گیری رسمی و به موقع این وزارتخانه درخصوص جنایات دولت ارمنستان و کشتار مردم مسلمان قره باغ.

تذکر زرآبادی نماینده قزوین به وزیر ارتباطات درخصوص درخواست کارکنان شرکتی مخابرات استان درمورد اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و طرح همسان سازی حقوق و مزایای گروه های شغلی مرتبط و به همراه حسینی نماینده تهران و چناران نماینده نیشابور به وزیر اقتصاد درباره خسارت وارده چندصد میلیاردی سهامداران شرکت کنتورسازی به دلیل قصور و کوتاهی مسئولان و کارشناسان بورس اوراق بهادار.

تذکر بیگلری نماینده سقز به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت تأخیر اجرای پروژه بزرگراه سقز به بوکان و به وزیر ارتباطات درخصوص علت عدم آنتن دهی در بسیاری از روستاهای کردستان به خصوص سقز و بانه.

تذکر گلمرادی نماینده بندر ماهشهر به وزیر کشور درخصوص مغفول ماندن و عدم ارائه خدمات مناسب به مناطق مسکونی و شهرک های حوزه انتخابیه به خصوص شهرک های شهید رجایی و آیت الله طالقانی و رئیس جمهور در خصوص دستور اقدام عملی به وزارتخانه های نفت، راه و تعاون به منظور ساماندهی و برنامه ریزی سکونتگاه های غیررسمی در مناطق مختلف حوزه انتخابیه.

تذکر بیگدلی نماینده خدابنده به رئیس جمهور در خصوص عدم وجود بیمه و عدم حمایت از داوطلبان هلال احمر بعد از بروز حوادث در مأموریت های هلال احمر جهت نجات جان هموطنان.

تذکر یوسف نژاد نماینده ساری به وزیر اقتصاد در خصوص بررسی عدم احتساب بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل مربوط به بخشش جرائم زیر یکصد میلیون تومان و به وزیر تعاون درخصوص تسریع در ابلاغ بخشنامه مربوط به اعلام دو سال پایانی خدمت برای محاسبه بازنشستگی.

تذکر کوچکی نژاد نماینده رشت به رئیس جمهور درخصوص اجرای اصل 153 قانون اساسی که سلطه بیگانگان را ممنوع کرده و قرارداد نفتی توتال برخلاف این اصل است.

تذکر حاتمیان نماینده درگز به وزیر راه در خصوص عدم پرداخت مطالبات پیمانکار، تونل گل خندان درگز و افتتاح آن، علیرغم درخواست وزیر که این پروژه را همچنان ناتمام گذاشته است و به وزرای کشاورزی و نیرو در خصوص عدم اجرای شبکه زیرسد درون گر شهرستان درگز که باعث تداوم بهره برداری سنتی با راندمان کمتر از 20درصد از آب سد شده است.

تذکر نگهبان سلامی نماینده خواف به وزیر راه در خصوص اقدام عاجل برای بهسازی و تعریض جاده تربت حیدریه به رشتخوار باتوجه به تصادفات متعدد و کشته شدن تعداد زیادی از همشهریان.

تذکر یوسفی، کاظم نسب و ساری نمایندگان اهواز به وزیر راه درخصوص تکمیل تقاطع غیرهمسطح و رینگ کمربندی غرب اهواز و تقاطع غیرهمسطح ورودی این شهر از سمت پلیس راه بندرامام(ره).

تذکر کامران نماینده اصفهان به وزیردفاع درخصوص علت عدم پرداخت طلب کشاورزان محله بابوکان بعد از چندین سال.

تذکر رضیان نماینده قائمشهر به وزیر ورزش درخصوص عدم توجه در تسریع ساخت ورزشگاه 5هزار نفری جویبار علیرغم قول رئیس جمهور در سفر دو سال گذشته دولت به مازندران.

تذکر فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب به رئیس جمهور در خصوص پیگیری دلیل بیتفاوتی و بی مسئولیتی مسئولان بنیاد شهید کشور در عدم اعلام احراز شهادت دکتر نیک عزم و کرمی شهدای حادثه تروریستی ریجاب و به وزیرصنعت در خصوص رسیدگی به رکود شهرک صنعتی اسلام آبادغرب و دستور ارائه توسعه شهرک صنعتی دالاهو.

تذکر وقف چی و رنجبرزاده نمایندگان زنجان و اسدآباد به وزیر رفاه درخصوص تعیین تکلیف بیمه روزنامه نگاران و خبرنگاران بلاتکلیف.

تذکر ادیانی نماینده قائمشهر به وزیر اقتصاد در خصوص لزوم تدوین دستورالعمل نحوه انتقال حساب های دستگاه های ذیربط به بانک مرکزی و هزینه کرد آن توسط بانک های عامل برابر تبصره 2 ماده 17 قانون برنامه ششم توسعه و به رئیس جمهور در خصوص لزوم اجرای مفاد مندرج در جزء یک بند الف ماده 27 قانون برنامه ششم و تعیین روستاهای سهمیه ای استانی تا سه ماهه اول سال اول اجرای این قانون.

تذکر محجوب و قاضی پور نمایندگان تهران و ارومیه به وزیر ارتباطات درخصوص تعیین وضعیت کارکنان مخابرات و زیرساخت، به وزیر دادگستری درخصوص علت عدم اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد در سال 1393 ، به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص جلوگیری از انحلال معاونت آموزش کشاورزان و روستاییان در این وزارتخانه و به وزرای صنعت و اقتصاد درخصوص جلوگیری از نوسانات بازار ارز برای حمایت از تولید داخلی.

تذکر شاعری نماینده بهشهر به رئیس جمهور درخصوص جلوگیری از واردات برنج در فصل برداشت.

تذکر ابطحی نماینده خمینی شهر به رئیس جمهور درخصوص ضرورت ابلاغ برنامه ششم توسعه پیش از برگزاری مراسم تحلیف.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار