شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
وزیر نیرو در سفر خود به شهرستان اهواز از روند اجرای طرح ساماندهی شبکه برق بازار مرکزی این شهرستان بازدید کرد و در جریان مشکلات این شبکه قرار گرفت.

 حمید چیت چیان امروز، 19 تیرماه در سفر خود به اهواز، از شبکه‌های فرسوده برق بازار مرکزی اهواز و خیابان‌های فرعی طالقانی بازدید کرد.

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: فاز اول ساماندهی شبکه برق فرسوده بازار مرکزی اهواز، حدفاصل خیابان سلمان فارسی تا خیابان طالقانی و از محدوده خیابان شریعتی تا خیابان آزادگان در حال اجرا است که وزیر نیرو در سفر خود به اهواز از این طرح بازدید کرد.

وی در خصوص هدف اجرای این طرح عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح اصلاح وضعیت شبکه فرسوده و قدیمی بازار مرکزی اهواز است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز خاطرنشان کرد: در حال حاضر این محدوده از طرح، توسط 110 پست تغدیه می شود که طول شبکه فشار متوسط در این محدوده حدود 9 کیلومتر و طول شبکه فشار ضعیف حدود 11 کیلومتر است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری به همراه جمعی دیگر از مسئولان استانی وزیر نیرو را در این بازدید همراهی کردند.

چیت چیان پس از این بازدید در سفر به شهرهای آبادان و خرمشهر دو سد سلولی مارد و پایین دست بهمنشیر را کلنگ‌زنی می‌کند. همچنین پروژه‌های شبکه آبیاری و زهکشی آبادان و خرمشهر نیز امروز با حضور وزیر نیرو افتتاح خواهند شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار