اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

بازدید اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان متشکل از معاون محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر  ، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ،مدیر شبکه بهداشت و درمان ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر ، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان،کارشناس بهداشت درمان و کارشناس پیشگیری از اعتیاد اداره بهزیستی شهرستان از دو مرکز اقامتی میان مدت سعید و امید رهایی تحت نظارت بهزیستی شهرستان و یک مرکز ارائه خدمات گذری به معتادین تحت نظارت شبکه بهداشت و درمان (DIC) انجام شد.

در این بازدید مسئولین مراکز در رابطه با عملکرد مراکز مربوطه شان، نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف و مسائل و مشکلاتشان موارد را مطرح کردند.

آقای علی فرحانی رئیس اداره بهزیستی نیز در در این دیدارها خواستار کمک و مساعدت مالی شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان و استان به مراکز ترک اعتیاد خرمشهر و با توجه به هزینه های بالای این گونه مراکز و جهت رفع نیازهای آنان گردید.

ضمنا” معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر، آقای بهردینی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات در حال انجام در مراکز مذکور،خواستار ارتقای بیشتر خدمات و اقدامات جهت معتادین و رفع مشکلات شده  و همچنین قول پیگیری حل برخی از مسائل و نیازهای مراکز در توان و با استفاده از امکانات موجود شهرستان داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار