اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند اغلب کارکنان صنایع پتروشیمی منطقه غیربومی هستند. اگر ادعای بنده دروغ باشد به آنها این حق را می‌دهم که اقدام به شکایت کنند.

"> وقتی نماینده ماهشهر سند رو می کند
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۱

اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند اغلب کارکنان صنایع پتروشیمی منطقه غیربومی هستند. اگر ادعای بنده دروغ باشد به آنها این حق را می‌دهم که اقدام به شکایت کنند.

 

شوشان : دبیر اول کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: آماری که صنایع پتروشیمی منطقه از افراد بومی شاغل در شرکت‌ها ارائه می‌کند، غیرواقعی است.

خلیل حیات مقدم اظهار کرد: آماری که صنایع پتروشیمی منطقه از افراد بومی شاغل در شرکت‌ها ارائه می‌کند، غیرواقعی است.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرستان ماهشهر که تاکنون حل نشده باقی مانده مسئله اشتغال جوانان بومی تحصیل کرده جویای کار است.

نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیریت صنایع پتروشیمی هیچ اراده‌ای برای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری ندارد و این امر خوشایند نیست.

وی ادامه داد: متأسفانه در هر خانه‌ای چهار تا پنج جوان تحصیل کرده، بیکار وجود دارد و آماری که صنایع پتروشیمی در مورد افراد بومی شاغل در شرکت‌های منطقه می‌دهد غیرواقعی بوده و دروغ محض است.

به گفته حیات‌مقدم اسنادی وجود دارد که ثابت می‌کند اغلب کارکنان صنایع پتروشیمی منطقه غیربومی هستند.

به گزارش شوشان ، دبیر اول کمیسیون قضایی مجلس هشتم اظهار کرد: تعداد پروازهایی که به صورت روزانه در فرودگاه ماهشهر انجام می‌شود، مؤید همین مسئله است و اگر به مسافران این پروازها دقت شود از 170 نفر کمتر از 20 ماهشهری یافت می‌شود.

وی با تأکید بر غیرواقعی بودن آمارهای ارائه شده از سوی صنایع پتروشیمی، خاطرنشان کرد: مسئولان صنایع پتروشیمی اگر این ادعای بنده را دروغ می‌دانند به آنها این حق را می‌دهم که موضوع را از مجاری قضایی پیگیری کرده و اقدام به شکایت کنند.

حیات‌مقدم در ادامه با اشاره به مشکل عدم تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکار، خاطرنشان کرد: مسئله تبدیل وضعیت قرارداد کارگران پتروشیمی هنوز حل نشده باقی مانده و هیچ اراده و انگیزه‌ای از سوی مدیریت پتروشیمی در این رابطه وجود ندارد.

وی در پایان بیان کرد: فشارهایی هم که در این ارتباط به آنها وارد می‌آوریم، بی‌فایده است و همچنان مسئله تبدیل وضعیت کارکنان زیرپوشش پیمانکار لاینحل باقی مانده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار