شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

قرار بود روز سه شنبه رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح عمرانی به خوزستان سفر کند، اما سفر وی لغو به زمان دیگری موکول شد.

در ابتدا قرار بود رحیمی معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح عمرانی امروز دوشنبه به چند شهر خوزستان سفر کند ولی ناگهان برنامه تغییر کرد و مقرر شد برای افتتاح این طرح ها محمود احمدی نژاد به خوزستان سفر کند.

نصراله دهقانی مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خوزستان با تائید این خبر به خبرنگار مهر گفت: در حالیکه شهرهای میزبان احمدی نژاد برای این سفر آماده شده بودند، سفر وی به خوزستان لغو شد و احتمالا هفته آینده انجام می شود.

قرار بود رئیس جمهور صبح روز سه‌شنبه وارد فرودگاه اهواز شود و بلافاصله با حضور در شهرستان رامهرمز، بیمارستان 100 تختخوابی این شهرستان را افتتاح کند. بعد از آن رئیس‌جمهور با حضور در شهرستان دزفول در شمال استان خوزستان به صورت نمادین هشت هزار واحد مسکونی مهر را افتتاح می‌کند. این واحدهای مسکونی در شهرهایی مثل اهواز، خرمشهر، شادگان، هندیجان، رامهرمز، سوسنگرد، دزفول، امیدیه، ماهشهر و شوش افتتاح می شوند که یک هزار و 200 واحد از این طرح‌ها در شهرستان دزفول هستند.

همچنین افتتاح پایانه مسافربری مرزی چذابه در شهرستان دشت آزادگان از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان خوزستان بود.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار