شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان در گفتگو با شوشان خبر داد: افزایش اقساط بازپرداخت وام زمین به 48 ماه در شهرک های صنعتی
تلاش کردیم امسال با شرکت در کارگروه های ستاد تسهیل کارشناسی در سطح استان مشکلات بخش صنعت را پیگیری کنیم.
شوشان: مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان در حاشیه آیین بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن که صبح امروز 21 تیرماه در سالن همایش خانه صنعت، معدن و تجارت خوزستان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار شوشان با اشاره به اقدامات دولت درخصوص حمایت از واحدهای صنعتی ، گفت: تلاش کردیم امسال با شرکت در کارگروه های ستاد تسهیل کارشناسی در سطح استان و به ریاست استاندار ، مشکلات بخش صنعت را پیگیری کنیم. 

اخلاق محمدیان با اشاره به ظرفیت‌های جذب سرمایه‌گذار در این شرکت گفت: به دنبال توسعه زیرساخت‌ها و شرایط در شهرک‌های استان هستیم تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بیشتر ترغیب شوند.

وی تصریح کرد: ارائه مشوق هایی به کارآفرینان را که در کارگروه اقتصاد مقاومتی کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور تصویب و ابلاغ شد، پیگیری می کنیم تا عملی و اجرایی شوند و با این کمک ها بتوانیم مشکلات واحدهای صنعتی در بحث تسهیلات و نقدینگی و سرمایه در گردش را برطرف کنیم. 

وی ادامه داد: مشوق های ما در بخش امور مالیاتی که از سوی تامین اجتماعی به صنعت گران داده می شود را پیگیری می کنیم تا از این مشوق ها برخوردار شوند.

محمدیان در خصوص مشوق های شهرک های صنعتی به صنعت گران گفت: در بحث زیرساخت های شهرک های صنعتی تلاش کردیم آن ها را به حدی آماده کنیم تا واحد صنعتی یا متقاضی از بابت امکانات زیرساختی نگرانی نداشته باشد .

وی افزود: امسال مشوقاتی از جمله عدم افزایش قیمت واگذاری زمین، کاهش پیش پرداخت از 30 درصد به 5 درصد در برخی از شهرک ها و افزایش اقساط بازپرداخت وام زمین به 48 ماه را در نظر گرفتیم.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان خوزستان یادآور شد: اگر واحد صنعتی زودتر از موعد به بهره برداری برسد، مشمول بخشودگی اقساط می شود به نحوی که در برخی شهرک ها تا 80 درصد مشوق بخشودگی هم داشته ایم. 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار