امید حلالی دبیر اطلاع‌رسانی "جنبش ما" گفت : طبق ‌آخرین نظرسنجی‌ها محسن رضایی در 14 استان رتبه اول را از نظرمیزان آرا دارا است.

"> تحلیلی از انتخابات ریاست جمهوری / رضایی و روحانی به دور دوم می روند
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲

امید حلالی دبیر اطلاع‌رسانی "جنبش ما" گفت : طبق ‌آخرین نظرسنجی‌ها محسن رضایی در 14 استان رتبه اول را از نظرمیزان آرا دارا است.

 

شوشان: امید حلالی دبیر اطلاع‌رسانی "جنبش ما" گفت : طبق ‌آخرین نظرسنجی‌ها محسن رضایی در 14 استان رتبه اول را از نظرمیزان آرا دارا است.

امید حلالی با بیان این‌که اقبال عمومی و مردمی به آقای محسن رضایی بعد از مناظره‌ها و با توجه به این‌که ایشان تلاش کردن آلام و آمال مردم را بیان کند رشد فزاینده‌ای داشته است، افزود: در استان‌های جنوب و غرب کشور اقبال به ایشان رشد فزاینده‌ای داشته و در 14 استان ایشان دارای رتبه اول هستند.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اقتصادی محسن رضایی از جمله بحث یارانه سبز و با بیان این‌که این برنامه‌ها مورد استقبال مردم قرارگرفته است گفت:‌با توجه به تغییر و تحولاتی که در جبهه اصلاحات صورت گرفته براورد می‌کنیم آقایان روحانی و رضایی به دور دوم انتخابات راه پیدا کنند.

این حامی محسن رضایی با بیان این‌که از مردم می‌خواهیم که در انتخاب کاندیدا‌ی خود برنامه محور باشند و فارغ از خط و خطوط سیاسی کاری به کاندیدا‌ها رای دهند به انصراف عارف و حداد عادل از یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ای کاش این دو بزرگوار پس از تایید صلاحیت‌ها با توجه به این‌که به جناح‌های سیاسی خود متعهد هستند این تصمیم خود را عملیاتی می‌کردند و این زمینه را فراهم می‌کرد که مناظره‌ها با تعداد کمتری ولی به شکل کیفی ‌تری برگزار شود.

وی با طرح این ادعا که بیشترین مباحث حاشیه‌ای در مناظره‌ها مربوط به این دو بود، گفت:‌ اگر انصراف این دو بزگوار که جزء عقلای قوم و بزرگان اجرایی کشور محسوب می‌شوند زودتر صورت گرفته بود این فرصت فراهم می‌شد که دیگر کاندیدا‌ها با فرصت بیشتری به ارایه دیدگاه‌ها و نظرات خود بپردازند.

 

حلالی در پایان با بیان این‌که محسن رضایی کاندیدا‌یی برنامه محور است، اظهار کرد: با توجه به رشد خوب استقبال مردم از ایشان پیش‌بینی می‌کنیم که ایشان به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار