اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۴

فيلم سينمايي «فيتيله‌ها و ماه پيشوني» به كارگرداني آرش معیریان روي پرده سينما ساحل اهواز رفته است.

به گزارش ايسنا ، اين فيلم سينمايي 95 دقيقه‌اي كه ويژه كودكان و نوجوانان تهيه و توليد شده است در پنج سانس در سينما ساحل اهواز براي كودكان اهوازي اكران مي‌شود.

محمد مسلمی، علی فروتن، حمید گلی، احمد نجفی، چنگیز جلیل‌وند، سیروس گرجستانی، بهنوش بختیاری، اصغر سمسارزاده، گیتی ساعت‌چی، احمد ایران‌دوست، نيوشا ضيغمي و هنرمندان کودکي همچون والا شهیری و رایا رحیمی در «فتيله‌ها و ماه پيشوني» ايفاي نقش مي‌كنند.

داستان اين فيلم سينمايي از اين قرار است كه ماه پیشونی قصه‌ها توسط آدم‌هایی ربوده می‌شود. بچه‌های مهد کودک از گروه فیتیله‌ها می‌خواهند که ماه پیشونی را پیدا کرده و به قصه‌ها برگردانند. فیتیله‌ها با هم مشکلات شخصی اما برای کمک به بچه‌ها و کتاب‌های قصه ماه پیشونی را از دست آدم‌های منفی از دنیای فانتزی نجات دهند.

آرش معیریان فیلم‌های «تيك آف»، «كما»، «شارلاتان»، «چپ دست»، «آن كه دريا مي‌رود»، «احضار شدگان»، «شیر و عسل»، «داماد خجالتي»، «ساعت شلوغی» و سريال «سايه روشن» را در کارنامه دارد.

«فیتیله و ماه پیشونی» اولین کار سینمایی گروه فیتیله‌ای‌ها (محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی) است. این گروه پیش از این به واسطه اجرای برنامه زنده در شبکه دوم سیما (برنامه فیتیله جمعه‌ها تعطیله) توانستند مخاطبان کودک و نوجوان را جذب خود کنند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار