اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۷۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
استاندار خوزستان:

 شوشان خرمشهر : به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در نشست مشترک دبیران احزاب استان خوزستان با دکتر علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور که بعد از ظهر امروز سه شنبه بیست و هفتم تیرماه در مهمانسرای شهیدرجایی برگزار شد گفت: راه اندازی و فعال شدن خانه احزاب استان کار مهم و ارزشمندی است و به حول و قوه الهی این فرصت فراهم شد که خانه احزاب را راه اندازی کنیم.

استاندار خوزستان افزود: در ابتدا ممکن است مشکلات و کمبودهایی باشد ولی با سعه صدر و همراهی همدیگر انشاءالله کمک کنیم این خانه محل گسترش تحزب در استان باشد و تلاش شود با همدلی در جهت رفع مشکلات گام برداریم.

شریعتی اظهار داشت: در جامعه افرادی با افتخار عنوان میکنند که عضو هیچ حزبی نیستند که این نوع موضع گیری رویکرد صحیحی نیست

استاندار خوزستان ادامه داد: باید تلاش کنیم فرهنگ تحزب گسترش یابد و اینکه عضویت در حزب به افتخار تبدیل شود و آن را به عنوان یک شاخص رشد و توسعه یافتگی به حساب بیاوریم.

شریعتی تصریح کرد: عدم پایبندی به اصول و مرامنامه هیچ جریان و حزبی نتایج چندان مثبتی در جامعه ندارد و انشاءالله تلاش شود فرهنگ تحزب ترویج شود و احزاب با شناسنامه و مرامنامه مشخص فعالیت کنند و اعضای احزاب مختلف نسبت به چهارچوب و اصول حزب خود پایبند باشند.

استاندار خوزستان گفت: هر چه فرهنگ تحزب گسترش یابد بیشتر تشکیلاتی و چهارچوب دار حرکت خواهیم کرد و در عین حال که به یک چهارچوبی پایبند هستیم مردم هم قادر خواهند بود به صورت اثباتی و نه سلبی انتخاب نمایند و نتایج آن هم مثمرثمرتر خواهد بود.

شریعتی خاطرنشان کرد: در کنار شما در این راه هستیم و سعی میکنیم پشتیبانی لازم را داشته باشیم تا احزاب بتوانند در استان بیش از پیش تأثیرگذار باشند و نقش خودشان را در سوق دادن حرکت سیاسی استان بیش از پیش ایفا کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار